خبرگزاری کار ایران

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را نقد کنید و جایزه بگیرید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۸۹

در راستای کسب اطلاع از نقاط قوت و ضعف جشنواره تئاتر به منظور تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف، مسابقه «نقد برتر» و «تحلیل برتر» برگزار می‌شود.

اهالی رسانه با نگاه دقیق و تیزبین خود می‌توانند با شرکت در این مسابقه ضمن تشریح شرایط جشنواره، قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها، کمی‌ها و کاستی‌ها و مباحثی از این دست، دبیرخانه جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان را در برگزاری جشنواره‌ای قوی در سال‌های آتی یاری کنند.
به گزارش ایلنا، معتقدیم انتقاد سازنده بستر را برای ارتقاء سطح کار‌ها فراهم می‌کند، حوزه فرهنگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به خاطر ظرافت و تأثیرگذاری خود در لایه‌های مختلف جامعه، بیش از دیگر بخش‌ها به نقد و نقادی سازنده نیازمند است.

«تحلیل» نیز ابزاری کارآمد برای شناخت محیط تئا‌تر کودک و نوجوان و چالش‌ها، آسیب‌ها و فرصت‌های آن است که رسانه‌ها در این زمینه با تحلیل خود، حلال بسیاری از مشکلات خواهند بود.

از این رو نقد‌ها و تحلیل‌هایی که توسط نشریات سراسری و محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شود، جمع‌آوری و بعد از جشنواره توسط کار‌شناسان مطبوعات بررسی خواهد شد.

در پایان نیز دو اثر بر‌تر در زمینه نقد و تحلیل معرفی و به برگزیدگان جوائزی اهدا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز