خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

استقبال از شب‌های خاطره در هفته دفاع مقدس بی‌نظیر بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۰۷

در طول این هفته برنامه‌های مختلفی با ۳۴ عنوان محوری و بیش از ۳۰۰۰ برنامه مختلف اجرایی شد.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: هفتهٔ دفاع مقدس امسال با شعار محوری ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا در سطح استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار در ادامه خاطر نشان کرد: در طول این هفته برنامه‌های مختلفی با ۳۴ عنوان محوری و بیش از ۳۰۰۰ برنامه مختلف اجرایی شد.

وی همچنین یکی از مهمترین برنامه‌های هفتهٔ دفاع مقدس امسال را برپایی مراسم شب خاطره در باغ موزه دفاع مقدس همدان دانست و اضافه کرد: این مراسم با شکوه به مدت هفت شب و به مدت دو ساعت در فضای باز باغ موزه دفاع مقدس برپا شد.

الهی تبار نقش یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی استان و بعضی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این مراسم را موثر خواند و تصریح کرد: در طول این هفته هر یک از یگان‌های نظامی استان و همچنین سازمان جهادکشاورزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری مراسم مشارکت داشتند.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان یادآور شد: اجرای آبنمای موزیکال، بیان خاطرات، تجلیل از خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان، اجرای سرود و ترانه‌های حماسی، پخش نماهنگ، قرعه کشی و اهداء جوائز ارزنده به حاضرین از جمله بخش‌های این برنامه به شمار می‌رفت.

وی همچنین بخش بیان خاطرات توسط پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را از بخش‌های قابل توجه در شب‌ها برشمرد و افزود: بیان خاطرات دوران حماسهٔ هشت ساله یکی از راه‌های انتقال مفاهیم و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید به شمار می‌رود.

سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار اظهار داشت: با برگزاری شب‌های خاطره باغ موزه دفاع مقدس استان همدان شب‌های زیبا و ماندگاری را در تاریخ خود به یادگار گذاشت.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اضافه کرد: نقطهٔ عطف مراسم شب‌های خاطره در بزرگداشت حماسهٔ دفاع مقدس حضور شکوهمند و همراه با شور و شعور آحاد مختلف مردم در این مراسم بود.

وی در پایان گفت: بدون شک این عشق و علاقهٔ مردمی به ویژه جوانان عزیز به شنیدن حقایق و معارف ناب و عاشورایی دفاع مقدس مسئولیت ما را در این مسیر پاک و نورانی بیشتر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز