خبرگزاری کار ایران

درنیمه نخست سال جاری؛

انهدام ۵۰باندفعال استانی و فرااستانی در حوزه مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۵۶

در ۶ ماه امسال با تلاش مجموعه نیروی انتظامی ۵۰ باند استانی و فرااستانی فعال در حوزه مواد مخدر منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته ناجا با بیان اینکه رشد و تعالی فردی و سازمانی سرلوحه اقدامات انتظامی در سطح استان است، اظهار کرد: مجموعه ناجا ۱۴ اولویت را در برنامه کاری خود دارد که از آن میان می‌توان به دین‌باوری، ولایتمداری و ایجاد سازمانی متدین اشاره کرد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب از افزایش ۵۴ درصدی کشف مواد مخدر در استان خبر داد و تأکید کرد: در ۶ ماه امسال با تلاش مجموعه نیروی انتظامی ۵۰ باند استانی و فرااستانی فعال در حوزه مواد مخدر نیز منهدم شده است.

مهدیان نسب از افزایش ۶۲ درصدی کشفیات در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه میزان سرقت نیز ۲۹ درصد کاهش داشته است، افزود: برخورد با سرقت‌های خرد نیز یکی از اولویت‎های کاری پلیس است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره و مددکاری پلیس گفت: از ۳ هزار پرونده وارده به این مرکز ۲ هزار و ۶۰۰ پرونده به سازش رسیده است.

وی در ادامه از تشکیل میزگرد علمی و پژوهشی حجاب و عفاف خبر داد و گفت: در این میزگرد به راهکارهای مقابله با بی حجابی و بدحجابی پرداخته می‌شود که شاهد حضور پررنگ نهادهای فرهنگی و مجموعه بسیج در آن بوده‌ایم.

مهدیان نسب با اشاره به فعالیت گشت‌های امنیت اجتماعی در سطح استان به صورت ویژه، این امر را نیز یکی از فعالیت‌های انجام شده در تأمین نظم و امنیت در جامعه برشمرد.

وی با اشاره به آموزش ۱۴۵ هزار شهروند در استان در قالب یک هزار و ۴۷۶ جلسه تصریح کرد: در این جلسات به مباحثی چون آسیب‌های ماهواره، بدحجابی، اعتیاد و غیره پرداخته شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش ۱۰۴ درصدی مقابله با کالای قاچاق توسط ناجا خبر داد و در ادامه گفت: در ۶ ماه امسال تصادفات برون شهری با ۶.۷ درصد افزایش و تصادف درون شهری نیز با ۳۰ درصد کاهش مواجه بوده است.

استاندار همدان نیز در این مراسم یا تبریک هفته ناجا، توسعه هر جامعه را در سایه امنیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آن قلمداد کرد و گفت: در شرایطی که در کشورهای همسایه خود شاهد تنش، آشوب و ناامنی هستیم به لطف خدا، تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، ایران اسلامی در شرایط امنیتی خوبی به سر می‎برد.

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه باید این امنیت را قدر دانست و در تقویت آن نیز کوشید، افزود: در سایه این امنیت و وجود بستر برای توسعه، شاهد ابلاغ برنامه اقتصاد مقاومتی و اجرای آن هستیم که باید برای تحقق آن تلاش همه‎جانبه صورت گیرد.

وی تقویت احساس امنیت در جامعه را نیز از ضروریات دانست و ابراز کرد: باید در این زمینه نیز توجه لازم صورت گیرد زیرا با وجود احساس امنیت، رشد شتابان پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود.

استاندار همدان در پایان امنیت موجود در سطح استان همدان را در حد بسیار مطلوب عنوان کرد و آن را ناشی از تلاش شبانه‌روزی مأموران ناجا و همچنین همراهی و مشارت مردم با آنها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز