خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه‌های «سایه خیال» و «کاربرد فانتزی در خلق دارماتیک» در چهارمین روز جشنواره

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۹۴

امروز در چهارمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، دو کارگاه «سایه خیال» و «کاربرد فانتزی در خلق دارماتیک» در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

کارگاه «سایه خیال» با موضوع استفاده از تکنولوژی و حرکت با تدریس ژان لوک پنسو و کارگاه «کاربرد فانتزی در خلق دارماتیک» با تدریس دکتر عطاالله کوپال به ترتیب از ساعت ۹ تا ۱۵ و ۹ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علاوه بر این کارگاه ها، امروز ۱۱ نمایش نیز در بخش های مختلف جشنواره اجرا خواهد شد.

مجتمع بوعلی سینا در سالن اصلی در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ و در پلاتو در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ به ترتیب میزبان اجرای نمایش " مبارک و طلسم شاهزاده " به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی و " من و کوزه " به کارگردانی فرزاد لباسی خواهد بود.

" گروفالو " به کارگردانی آرش شریف زاده ساعت ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و " سه بعلاوه یک " به کارگردانی محمدمهدی کلهری در سانس های ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در پلاتو تئاتر شهر بر روی صحنه خواهند رفت.

" قصه‌ی سوزی "(ویژه خردسالان) به کارگردانی شراره طیار ساعت ۹:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ در آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و " با خداحافظی‌ات خوشحالمون کن "(تئاتر دانش‌آموزی) با مربیگری و کارگردانی الهه کیان فرد از یزد ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۶ در کانون مهدیه اجرا خواهند شد.

نمایش " سفر رویایی کوتوله‌ها " به نویسندگی دیوید وود و کارگردانی پرستو گلستانی نیز در سانس ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ در تالار فجر بر روی صحنه خواهد رفت.

در بخش نمایش های خیابانی هم " وقتی که زال کوچک بود " به کارگردانی حامد ترابی از همدان ساعت ۱۷ در محوطه تالار شهید آوینی و " زال نامه " به کارگردانی فریبا دلیری ساعت ۱۱ در محوطه مجتمع بوعلی و ساعت ۱۱ در محوطه تالار فجر اجرا خواهد شد.

نمایش " غذاهای خوشمزه " به کارگردانی نرگس خاک کار هم ساعت ۱۷ در محوطه تالار فجر اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز