خبرگزاری کار ایران

اجرا نشدن تئاتر در مدارس آسیبی برای هنر کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۷۰

باریگر تئا‌تر «رویای کاغذی» اجرا نشدن تئا‌تر در مدارس را آسیبی برای این هنر در کشور دانست.

مرجان خرسند اظهار کرد: اجرای تئا‌تر دانش آموزی و برگزاری تئا‌تر در مدارس موجب ارتقاء کیفیت تئا‌تر کشور می‌شود چرا که در این دوران دانش آموزان به دنبال کشف استعداد می‌روند و علاقمندان به هنر تئا‌تر می‌توانند به صورت حرفه‌ای کار تئا‌تر را دنبال کنند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ خرسند تصریح کرد: تئا‌تر دانش آموزی در حال حاضر محدود به سی دی شده به گونه‌ای که دانش آموزان تنها در مدارس بازی می‌کنند و بدون تماشاچی نمایش اجرا می‌کنند در حالیکه اصل تئا‌تر حضور تماشاچی است.

این بازیگر تئا‌تر خاطرنشان کرد: در این دوره سطح جشنواره مناسب بود و استقبال از تئاتر‌ها بسیار خوب بود و این موضوع نشان دهنده ارتقای کیفیت تئاترهاست.

وی ادامه داد: حضور تئاترهای خارجی در جشنواره موجب تبادل اطلاعات کارگردانان با یکدیگر شده و این امر موجب رشد تئا‌تر کشور می‌شود.

بازیگر نمایش رویای کاغذی با بیان اینکه کار در زمینه کودک بسیار سخت‌تر از کار با بزرگسال است، گفت: از آنجایی که مخاطب کودک است، کار‌ها کودک باید در عین جذابیت، شاد بودن، روان و قابل فهم بودن، مفهوم قوی و پخته‌ای به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز