خبرگزاری کار ایران

به مناسبت تکریم بازنشستگان صورت گرفت؛

بازدید سرپرست شعب بانک رفاه همدان از کانون بازنشستگان همدان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۸۰

بازنشستگی به عنوان امری مهم در زندگی، همه شاغلین همواره مطرح بوده و به دلیل اهمیت بالای آن نگاه برنامه‌ریزان اقتصادی و اجتماعی را همواره معطوف به خود کرده است.

بازنشستگی به عنوان امری مهم در زندگی همه شاغلین همواره مطرح بوده و به دلیل اهمیت بالای آن نگاه برنامه ریزان اقتصادی و اجتماعی راهمواره معطوف به خود کرده است بر این اساس با توجه به ابعاد و پیامدهای فردی و اجتماعی دوران بازنشستگی، چنانچه آغاز آن با تدابیر از پیش اندیشیده و منطبق با نیاز‌ها، روحیات، الزامات و اقتضائات بازنشستگان نباشد می‌تواند شروع تواما دغدغه و نگرانی را بدنبال داشته و با ایجاد احساسات ناخوشایند تبعات نامناسبی را برای ایشان رقم زند. پرداختن به موضوع بازنشستگی وبررسی راه‌های حل مشکلات این عزیزان درواقع به نوعی تکریم این گرامیان درخانواده و اجتماع و ترسیم چشم اندازی روشن، امیدوارکننده وعزتمندانه برای جامعه شاغلین است، از این رو دستگاه‌های مختلف نسبت به این مسئله عنایت ویژه داشته ودرطراحی برنامه‌های اداری ورفاهی کارکنان توجه بدان را مطمح نظرخود قرارمی دهند.

به گزارش ایلنا از همدان، سرپرست شعب بانک رفاه استان همدان در این بازدید ضمن تبریک روز بازنشستگان اظهارداشت: بانک رفاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند خدمات مطلوب ودرخور وشایسته بازنشستگان ارائه دهد.

یوسف حیدری با بیان اینکه در سال‌های آتی با سالمندانی مواجه خواهیم شد که نه تنها دارای سواد هستند بلکه دارای تجارب ارزشمندی از دانش هستند و ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تجارب سالمندان هستیم.

حیدری در مورد تاخیر پرداخت وام‌های بازنشستگان اظهار کرد: تعداد بالای مراجعه کنندگان، باعثطولانی شدن مدت پرداخت وام‌ها شده که البته با پیگیری‌های انجام شده مدت پرداخت به حداقل رسیده است.

حیدری در ادامه گفت: رایزنی‌هایی برای ایجاد شعبه بانک رفاه در نزدیکی کانون بازنشستگان همدان صورت گرفته است تا سالمندان راحت‌تر بتوانند مراجعه کنند.

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان همدان نیز در این دیدار ضمن تشکر از خدمات بانک رفاه کارگران افزود: امیدواریم تعاملی خوبی بین بانک رفاه وکانون بازنشستگان برقرار شود تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به سالمندان ارائه دهیم.

پور کاظمی در ادامه از مشکلات و انتظارات بازنشستگان صحبت کرد واظهار داشت: از اصلی‌ترین مشکلات بازنشستگان بالای ۶۸ سال این است که ضمانت آن‌ها مورد تائید نمی‌باشد وباید ضامن دیگری بیاورند که باعثشده نتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز