خبرگزاری کار ایران

تجلیل از بازنشستگان اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۵۹

این مراسم تجلیل از بازنشستگان درمحل اجتماعات مرکز علمی _ کاربردی تعاون با حضور تنی چند از مدیران و مسؤولان و جمعی از بازنشستگان این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت جایگاه بازنشستگان با تاکید بر این نکته که بازنشستگی به معنای پایان کار و تلاش نیست افزود: امروز جامعه برای توسعه و بهبود شرایط روابط عاطفی نیاز به تجارب سالمندان دارد زیرا شخصی که بعد از سال‌ها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نایل می‌شود، دنیایی از تجربیات گرانبها در اختیار دارد که می‌تواند از آن‌ها در دوران بعد از خدمت استفاده مطلوب کند.

به گزارش ایلنا ازهمدان؛ مسعود اقلامی گفت: تکریم و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان را در فرهنگ غنی ایرانی و تعالیم دینی این سرزمین اقدامی قابل ستایش و ارزشمند دانست و بر گسترش این فرهنگ در جامعه امروز به عنوان یک ضرورت اساسی برای حل معضلات بنیادین خانواده ها تأکید کرد.

وی افزود: با ایجاد کار گروهی می‌توان از تجربیات و حاصل عمر بازنشستگان درعرصه اقتصادی. اجتماعی وفرهنگی بهره برد.
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان تاکید کرد: بدون شک اندوخته‌های علمی و تجربه‌های ارزشمند بازنشستگان راهگشای بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آینده کشور خواهد بود.

اقلامی اظهارداشت: بر این باورم که باید ارزش بازنشستگان و جایگاه آن‌ها را حفظ کرده وبادیده ی احترام به آنها بعنوان ذخیره های ارزشمندباتجارب گرانبها نگریسته شود.

این مراسم که با بخش‌های متنوع و مفرح همراه بود، با اهدای لوح تقدیر به بازنشستگان پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز