خبرگزاری کار ایران

مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد؛

سازمان صنعت، معدن و تجارت اجازه ورود تکنولوژی ناقص را به استان ندهد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۴۵

متاسفانه تکنولوژی‌های وارداتی مطابق با شرایط تولید در ایران نبوده و این امر سبب می‌شود تا هزینه خدمات پس از فروش در این زمینه افزایش یابد.

مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به پدافند غیرعامل در صنایع تبدیلی کشاورزی اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان، ضربه زدن به صنایع کشورهاست و صنایع زیرساختی در حملات دشمنان همیشه مورد توجه بوده که در این بین تخریب صنایع غذایی و تامین کننده غذا از اهمیت ویژه‌ای برخودار هستند.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا شهسواری با اشاره به اینکه بخشی از مواد اولیه صنایع تولیدی در کشور از خارج تامین می‌شود، گفت: در پدافند غیرعامل توجه به این موضوع مورد اهمیت بوده و تمهیدات باید به گونه‌ای باشد که مواد اولیه بدون آزمایش وارد کشور نشوند.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد علم و فناوری تخریب و حملات دشمن به صنایع به‌ویژه صنایع غذایی به طریق شیمیایی بوده و دیگر حملات نظامی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد: کشاورزان و صنعت‎گران نباید تنها به مسائل کمی در تولیدات خود توجه کنند بلکه اهمیت کیفیت به مراتب بالا‌تر از کمیت بوده و باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات در حوزه پدافند غیرعامل چند وجهی است، گفت: برای مقابله با این تهدید‌ها دستگاه‌ها باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند چراکه یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه اقدام موثری داشته باشد.

شهسواری درباره تکنولوژی وارداتی برای استفاده در صنایع تبدیلی گفت: متاسفانه در اغلب موارد مصرف‌کننده تکنولوژی بوده و از طرفی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی نمی‌دانند چه تکنولوژی و با چه کیفیتی را نیاز دارند.

شهسواری با بیان اینکه در زمینه خرید تکنولوژی با کمبود اطلاعات رو به رو هستیم، گفت: کشورهایی که در تولید تکنولوژی دست دارند می‌توانند از این مسئله به عنوان اهرم فشار استفاده کرده و به اهداف خود برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز