خبرگزاری کار ایران

شرکت ۱۲۴ امدادگرهمدانی در مانور(روزبدون حادثه)

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۰۹

۱۲۴ نفر از امدادگران، هفت خودرو وآمبولانس، هفت خودرو رهاسازی، یک فروند بالگرد ونیروهای رهاسازی در مانور(روزبدون حادثه) شرکت کردند.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه دهه ایمنی راه ها برای نخستین بار در کشور اجرا می شود، گفت: ۱۲۴ نفر از امدادگران، هفت خودرو وآمبولانس، هفت خودرو رهاسازی، یک فروند بالگرد ونیروهای رهاسازی در مانور(روزبدون حادثه) شرکت کردند.

حسین اشرفی در حاشیه مانور(روزبدون حادثه) درجمع خبرنگاران گفت: این مانور با حضور دستگاه های اجرایی، فوریت های پزشکی، پلیس راهور، آتش نشانی، نیروی انتظامی وغیره برگزار شد، افزود: ایران ازکشور های حادثه خیز در تصادفات جاده ای است که در همین راستا خسارات مالی وزیادی در کشوربه بار می آورد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه مانورها به منظور ایجاد حساسیت وتلنگر برای آگاهی رسانی به مردم وبراساس یک فرماندهی واحد است اظهار داشت: ارتقاء سطح دانش و ایجاد تعهد بیشتر با هدف افزایش ایمنی و ایجاد هماهنگی وتعامل بیشتر بین دستگاه های اجرایی امداد و نجات از مهمترین عوامل برگزاری این مانور است.

اشرفی ادامه داد: در این مانور یک تصادف زنجیره ای به نمایش درآمد که یک دستگاه دچار حریق شده و دستگاه دیگر سرنشین در خودرو گیر کرده و یک دستگاه مینی بوس با تعدادی سرنشین به دلیل منحرف شدن از جاده وبرخورد با تیربرق پرس شده و امکان خروج سرنشینان وجود ندارد و در همین راستا نیروهای امدادی به محض مطلع شدن از وقوع حادثه به محل اعزام می شوندو اقدامات امداد و نجات را انجام می دهند.

بودجه جمعیت هلال احمر ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر استان همدان نیز در این مانوردر جمع خبرنگاران هدف اصلی از اجرای مانور روز بدون حادثه را آگاه سازی مردم در زمینه همکاری دستگاه های امدادی در زمان وقوع حوادثعنوان کردوگفت: در این مانور نیروها به موقع در محل حاضر شدند وبا دقت بالایی که داشتند وبدون اینکه کمترین استرسی داشته باشندکار خود را انجام دادند چرا که هر اندازه نیروها بر حادثه تسلط داشته باشند قدرت وتوانایی بیشتری نیز دارند.

بهروز کارخانه ای درادامه با اشاره به اینکه در سال جاری میزان بودجه جمعیت هلال احمر کشورهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که ۵۰۰ میلیارد تومان آن طبق تصویب مجلس شورای اسلامی برای خرید بالگرد منظور شده است.

کارخانه ای همچنین به بودجه جمعیت هلال احمر استان همدان اشاره کرد و افزود: میزان بودجه دریافتی استان همدان در مقایسه با پارسال افزایش داشته است و در این زمینه استاندار همکاری خوبی با این سازمان داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز