خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان:

کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای پایه گذار اشتغال ثابت در استان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۴۲

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با برگزاری منظم کارگاههای آموزشی به متقاضیان و افراد جویای کار نقش مهمی در رفع موانع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در استان دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای پایه گذار اشتغال ثابت در استان است.

به گزارش ایلنا، علیرضا مهرابی، در مراسم بازدیداز کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با برگزاری منظم کارگاههای آموزشی به متقاضیان و افراد جویای کار نقش مهمی در رفع موانع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در استان دارد چرا که اعتقاد داریم اشتغال زایی در شرایط کنونی کشور باید در کمترین زمان ممکن و صرف حداقل هزینه باشد.

مهرابی تصریح کرد: این اداره کل با ایجاد مراکز مختلف و کارگاههای مناسب فراخور شهرستانهای استان زمینه را برای جذب جوانان جویای کار و کارآموزان فراهم نموده است، اما شرایط باید به گونه‌ای باشد که همه ما بخصوص بخشداران و دهیاران با پیگیری‌های مناسب و تشویق جوانان آنان را به سمت فراگیری مهارت‌های مناسب در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ترغیب کنیم.

همچنین در پایان این نشست از کارگاههای آموزشی فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان کارگاه «الکترونیک و طرح ۱۸ ماهه، نمونه سازی، کامپیو‌تر، خیاطی، کشت و کار گلخانه، CNC، فرزکاری، تراشکاری، درودگری و جوشکاری بازدید به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز