خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

۱۶درصد از هزینه‌های واحد همدان از طریق شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۴۶

واحد همدان متعهد به تامین ۱۶ درصدی هزینه‌های خود از طریق تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در سال۱۳۹۴ است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در نشست با استادان و اعضای هیات علمی واحد همدان بیان کرد: واحد همدان متعهد به تامین ۱۶ درصدی هزینه‌های خود از طریق تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در سال۱۳۹۴ است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سعید جامه بزرگی با بیان اینکه در ابتدای قبول مسئولیت در آذرماه ۱۳۹۲، واحد همدان زیان‏ده و روبه رکود بود بیان داشت: زیرساخت‌های بسیار مناسب و نیروی انسانی متخصص و متعهد در بین استادان و کارکنان باعثشد که هم اکنون واحد همدان ضمن سودآوری قابل توجه، روندی رو به رشد را سپری نماید.

وی اظهار کرد: افزایش قابل توجه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی فرصت مناسبی برای استادان به شمار می‌رود تا با روزآمد نمودن داشته‌های تخصصی خود و استفاده از منابع و مراجع جدید سطح کیفی آموزشی و پژوهشی را در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری ارتقاء بخشند.

جامه بزرگی با اشاره به احداثساختمان مجهز تحصیلات تکمیلی در واحد همدان و نیز امکانات آزمایشگاهی روزآمد مجتمع عظیم آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی بیان کرد: این پتانسل می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد.

جامه بزرگی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم فعالیت‌های دانش بنیان تاکید کرد و افزود: بیش از ۵۰درصد از استادان این واحد دانشگاهی می‌توانند با تاسیس شرکتهای مرتبط با زمینه تخصصی‏ و علمی خود به فعالیت‌های دانش بنیان بپردازند و این کار هیچ منافاتی با عضو هیات علمی بودن نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه واحد همدان متعهد به تامین ۱۶درصد از هزینه‌های خود از طریق شرکت‌های دانش بنیان است تصریح کرد، درشان یک واحد دانشگاهی نیست که سرمایه‌های خود را صرف خرید اوراق قرضه و یا سرمایه گذاری در بورس کند و بهترین محمل در جهت فعالیت اقتصادی یک مرکز علمی، سرمایه گذاری در بخش دانش بنیان است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان با اشاره به میزبانی واحد همدان از برنامه‌ها و مراسم مهم کشوری نظیر مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده جوانان و نیز میزبانی از شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مرکزی، لرستان و همدان تصریح کرد: مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و عمرانی واحد همدان را عالی ارزیابی نموده که این مایه مسرت و خشنودی در واحد همدان است.

جامه بزرگی از تاسیس معاونت برنامه ریزی در سطح واحد همدان خبرداد و خاطرنشان ساخت: معاونت برنامه ریزی با محوریت مسئله «تعالی سازمانی»، به ارزیابی عملکرد همکاران در پست‌های مختلف صفی و ستادی اعم از معاونین، کارکنان و استادان خواهد پرداخت تا از طریق مقایسه و تقابل علمی پست‌های هم ارز، موجبات رشد هرچه بیشتر عملکرد سازمانی فراهم آید.

در پایان این نشست اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان نقطه نظرات خود را در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و اداری بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز