خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب؛

طرح " خانواده کتابخوان من " در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

کد خبر : ۲۲۴۴۷۴

در راستای ارتقا و بالا بردن سطح مطالعه در جامعه، کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اقدام به اجرای طرح " خانواده کتابخوان من " به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نموده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد همدان با تاکید بر لزوم افزایش کتابخوانی در جامعه اظهار کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم جامعه است و برای ترویج کتابخوانی باید از کودکی و از محیط خانواده این کار را آغاز کرد هر چند که نباید از نقش مثبت، سازنده و ترویجی مدارس و دانشگاه‌ها غافل شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علیرضا اسفندیاری مقدم گفت: کتاب ابزار خردورزان است و مطالعه آن فقر فکری و رخوت ذهنی را از بین برده و فکر را زایا می‌سازد، قوه خیال¬‌پردازی را به حرکت در می‌آورد و دریچه‌¬ای به جهان بی¬کران دانش و معرفت است.

معاون پژوهش و فناوری واحد همدان گفت: طرح " خانواده کتابخوان من " طرحی است که در آن اعضای درجه یک خانواده¬‌های اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از منابع کتابخانه به صورت رایگان به عضویت کتابخانه مرکزی واحد همدان در خواهند آمد.

وی افزود: این طرح برای نخستین بار در این دانشگاه به مرحله اجرا گذاشته می‌¬شود و امیدواریم با اجرای آن زیرساخت‌های لازم را برای توسعه فرهنگ کتاب‌‌خوانی در جامعه دانشگاهی فراهم آوریم.

اسفندیاری مقدم خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت دراین طرح می‌توانند به کتابخانه مرکزی واحد مراجعه کنند وبا دراختیار داشتن یکقطعه عکس رنگی وپرکردن فرم مربوط به عضویت کتابخانه مرکزی دراین طرح شرکت کنند.

گفتنی است کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن بیش از ۱۲۰هزار جلد عنوان کتاب به عنوان یکی از غنی ترین منابع کتابخانه ای غرب کشور محسوب می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز