خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر اقتصاد:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری همدان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۶۳

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان برای صدور جواز تاسیس در نصف روز و تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان با حضور خزاعی معاون وزیر اقتصاد، میرمحمد صادقی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، استاندار همدان، مدیران استانی و خبرنگاران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ استاندار همدان در آیین افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری همدان اظهار کرد: همدان شایستگی و آمادگی مناسبی برای سرمایه‎گذاری بخش خصوصی دارد.

محمدناصر نیکبخت با اشاره به اینکه مدیران اقتصادی و امنیتی دولت به دنبال نجات اقتصاد هستند، گفت: دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد، بهبود معیشت مردم، رفع مشکلات بیکاری وکاهش تورم را در دستور کار قرار داده است.

نیک بخت با تاکید بر اینکه تحقق این اهداف به فعالیت بخش خصوصی بستگی دارد، گفت: بیکاری یکی از مشکلات اصلی کشور و استان همدان است که افسردگی، طلاق و مشکلات اجتماعی را در پی دارد و باید با سرمایه‎گذاری بخش خصوصی آن را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: باید مشکل بیکاری را از طریق سرمایه‎گذاری و تولید حل کرد چراکه در غیر این صورت اشتغال ایجاد شده پایدار نیست و به زودی از بین می‎رود.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه عزم مدیران استانی برای حمایت از تولید و بخش خصوصی راسخ است، اظهار کرد: مدیران دستگاه‎های مربوط با صدور مجوز سرمایه‎گذاری همچون جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی، گردشگری، محیط زیست و منابع طبیعی باید کارشناسان خبره خود را در مرکز خدمات سرمایه‎گذاری به کار گیرند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان نیز در این مراسم اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، رهنمودهای رهبری در زمینه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اهداف دولت ایجاد شده است.

سیدناصر محمودی با بیان اینکه این مرکز در راستای تسهیل امور سرمایه‌گذاری ایجاد شده است، گفت: دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد و تعامل با دنیا را جز اهداف اصلی خود قرار داده بود که خوشبختانه با تعامل با دنیا در راستای نجات اقتصاد حرکت می‌کند.

وی عنوان کرد: ماموریت اصلی وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان‎های مربوطه ثروت‌آفرینی از طریق تولید و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که باید در جامعه اتفاق بیفتد.

محمودی درباره وظیفه ادارات مربوط با سرمایه‌گذاری در رابطه با این امر نیز گفت: گسترش منابع مالی از طریق جذب سرمایه‎گذار داخلی و خارجی، بهبود محیط کسب و کار و توسعه بخش خصوصی و افزایش بنگاه‎های اقتصادی باید در دستور کار ادارات قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید از طریق این مرکز در امور سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران تسهیل صورت گیرد چراکه تمامی دستگاه‎های مرتبط با امر سرمایه‌گذاری در این مرکز مستقر هستند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان شناسایی و برای معرفی به سرمایه‌گذاران به چاپ رسیده است که امیدواریم در این همایش بتواند نظر بخش خصوصی را جلب کند.

محمودی با اشاره به وعده استاندار همدان مبنی بر پهن کردن فرش قرمز زیر پای بخش خصوصی عنوان کرد: با افتتاح این مرکز اولین فرش قرمز زیر پای فعالان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در همدان پهن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز