خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

همایش بین المللی سرمایه‌گذاری همدان باید الگوی ملی شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۸۳

با برنامه‌ریزی‌هایی که پس از جمع بندی پایان همایش بین المللی سرمایه‌گذاری با شناسایی سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، انتظار می‌رود پیگیری‌های لازم صورت بگیرد تا آنها وارد چرخه عملیاتی، توسعه و پیشرفت استان و کشور شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین گفت: همایش بین المللی سرمایه‌گذاری همدان باید به عنوان الگوی ملی در همه استان‌ها اجرایی شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ ابراهیم کارخانه‌ای در حاشیه همایش بین المللی سرمایه‌گذاری همدان افزود: ابتکار استان همدان در سال اقتصاد و فرهنگ و با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بسیار شایسته بود و انتظار می‌رود این اقدام به صورت سراسری در سطح کشور اجرا شود.

وی تصریح کرد: البته فراگیر شدن این همایش در سطح کشور باید با برنامه‌ریزی هدفمند و از پیش تعیین شده در راستای عملیاتی شدن اهداف مورد نظر انجام شود.

کارخانه‌ای بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که پس از جمع بندی پایان همایش بین المللی سرمایه‌گذاری با شناسایی سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، انتظار می‌رود پیگیری‌های لازم صورت بگیرد تا آنها وارد چرخه عملیاتی، توسعه و پیشرفت استان و کشور شوند.

وی درباره عملکرد دولت در تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: دولت در طول یک سال گذشته بخش اعظم وقت خود را صرف تدوین راهبردها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی کرد و انتظار می‌رود وزرا با جدیت بیشتر، حرکات برجسته‌ای در این بخش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت با شورای پول و اعتبار می‌تواند برنامه‌ریزی کند و با شتاب بیشتری حرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز