خبرگزاری کار ایران

عیادت اعضای شورای شهر همدان از قویترین مرد استان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۰۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان به اتفاق تعدادی از اعضای شورا با حضور در منزل سیاوش برفان قویترین مرد استان به عیادت این ورزشکار با اخلاق رفته و از نزدیک جوایای احوال وی شدند و برایش آرزوی بهبودی و شفای عاجل نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در جریان این عیادت، سیاوش برفان را یکی از چهره های شناخته شده ورزش کشور برشمرد و گفت: برفان از قهرمانان با اخلاق استان همدان به شمار می رود و امیدواریم که بار دیگر شاهد موفقیت و افتخار آفرینی های این رزشکار در مسیر قهرمانی و ورزشی باشیم.

کامران گردان اضافه کرد: با دعای خیر مردم وضعیت قویترین مرد استان همدان روز به روز در حال بهبودی کامل است.

گردان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همدان در حد توان از قهرمانان حمایت می کند، افزود: آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این قهرمان استان را از خداوند متعال خواستاریم.

در پایان سیاوش برفان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر همدان به جهت این دیدار، بهبودی بیماری خود را بعد از لطف خداوند متعال و متوسل شدن به قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) مرهون دعاهای خیر مردم دانست.

گفتنی است، سیاوش برفان قویترین مرد استان همدان و دارنده عنوان های مختلف قهرمانی کشور است که سابقه حضور در مسابقات قویترین مردان کشور و کسب با اخلاق ترین ورزشکار این مسابقات را در کارنامه خود دارد وی به دلیل بیماری مدتی در بیمارستان بعثت بستری بوده و هم اکنون وضعیت جسمانی وی رو به بهبودی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز