خبرگزاری کار ایران

همایش ملی حقوق شهروندی و قوانین شهرداری در همدان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۷۸

برگزاری همایش ملی حقوق شهروندی و قوانین شهرداری در جلسه هیأت امنای مرکز مطالعات پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان مورد تصویب قرار گرفت.

برگزاری همایش ملی حقوق شهروندی و قوانین شهرداری در جلسه هیأت امنای مرکز مطالعات پژوهشهای شورای اسلامی شهر همدان مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این جلسه مدیر حقوقی، املاک و نظارت بر قراردادهای شهرداری همدان ضمن ارائه گزارشی از دلایل برگزاری همایش ملی حقوق شهروندی و قوانین شهرداری اظهار کرد: این همایش پیرو تفاهمنامه منعقد شده بین مرکز مطالعات و پژوهشهای شورا برگزار می‌شود.

بهرنگ زرندی با بیان اینکه همایش ملی حقوق شهروندی با همکاری شهرداری همدان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود، افزود: در این امر اقدامات علمی توسط دانشگاه بوعلی و کارهای اجرایی توسط شهرداری انجام خواهد شد.

زرندی اضافه کرد: از اساتید مجرب و مطرح حوزه حقوق کشور جهت حضور، ارائه مقالات یا داوری در این همایش استفاده خواهد شد.

وی محورهای پیشنهادی جهت فراخوان مقاله‌ها را ۱۱ مورد اعلام کرد و افزود: تمامی جوانب حقوق شهروندی در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد، سپس مجموعه مقالات در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

مدیر حقوقی، املاک و نظارت بر قراردادهای شهرداری همدان هدف از برگزاری همایش را احصای حقوق شهروندی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه دین اسلام به حقوق بشری به طور کامل پرداخته است، حقوق اسلامی در محورهای همایش نیز گنجانده خواهد شد.

بهرنگ زرندی همچنین یکی از اهداف مهم برگزاری همایش را آشنایی بیشتر با تعریف حقوق شهروندی در مجموعه شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های نهفته در قوانین مرتبط با شهرداری در جهت حفظ کرامت و شأن شهروندان از دیگر اهداف همایش است.

زرندی استقبال خوب اعضای شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری همایش ملی حقوق شهروندی را قابل توجه دانست و اظهار کرد: حمایت اعضای شورا نشان از توجه آنها به طرح‌های نو است.

در ادامه جلسه اعضای هیأت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا از برگزاری همایش ملی حقوق شهروندی استقبال کرده و ضمن ارائه نظرات خود بر کاربردی کردن و چاپ مقالات ارائه شده تأکید کردند.

همچنین در این جلسه طرح حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه امور شهری جهت کاربردی کردن طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز