خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان:

همایش ملی کانون های کارآفرینی در همدان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۸۶

همایش ملی کارآفرینی ۱۳ و ۱۴ آذر ماه سالجاری در همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان همدان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ملی کانون‌های کارآفرینی در همدان، گفت: این همایش در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه در همدان برگزار می‌شود.

مسعود اقلامی اظهار داشت: یکی از راههای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد و حمایت از واحدهای تولیدی و جذب سرمایه گذار در استان همدان است، عنوان داشت: در همایش سرمایه گذاری اداره کل تعاون نیز تفاهم نامه‌هایی را با اقلیم کردستان منعقد کرد.

اقلامی باتاکید بر اینکه همایش کار آفرینی در راستا و ادامه همایش سرمایه گذاری برگزار می‌شود، ابراز داشت: افراد بسیاری از سراسر کشور در این همایش حضور دارند که شامل روسای ودبیران کانون‌های کار آفرینی است که می‌توانند در استان همدان سرمایه گذاری کنند.

اقلامی به اهداف برگزاری همایش کارآفرینی اشاره کرد و افزود: شناسایی ظرفیت‌های استان همدان و قابلیت‌های آن در بخش صنعت، کشاورزی، توسعه معادن و… تعامل بیشتر با کانون‌های کار آفرینی کشور و شناخت کافی از مدیران تولیدی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

اقلامی در ادامه بیان داشت: انتخاب هیئت رئیسه کانون کارآفرینی کشور نیز در این همایش انجام می‌شود.

وی از اثر بخشی کانون‌های کار آفرینی و کمک آن‌ها به سرمایه گذار یاد کرد و اظهار داشت: همچنین در این همایش اساسنامه سازمان نظام کار آفرینی مورد بررسی قرار گرفته تا کانون کارآفرینی به سازمان تبدیل شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه از برنامه‌های مختلف همایش دو روزه کار آفرینی خبر داد و گفت: تشکیل شورای اداری در ۱۳ آذر ماه با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی و مدیران کانون‌های کارآفرینی کشور، دبیران کانون‌های کارآفرینی و مدیران ادارات کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان‌ها از جمله برنامه هاست.

اقلامی با بیان اینکه در روز دوم از برگزاری همایش نشست تخصصی بین روسا و دبیران کانون‌ها برگزار می‌شود، عنوان داشت: همایش کار آفرینی با همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی و تعامل بین کانون‌های کار آفرینی برگزار می‌شود.

رئیس کانون کارآفرینان استان همدان نیز در این جلسه گفت: اتفاقات خوبی در راستای توسعه فرهنگ و اقتصاد در استان همدان در حال شکل گیری است، گفت: استان همدان در دو تا پنج سال دیگر به جهش و رشد خوبی می‌رسد و عقب ماندگی استان همدان جبران خواهد شد.

نصرت الله طاقتی احسن با بیان اینکه این همایش که به همت مسئولان استانی و رسانه‌های استان برگزار خواهد شد نوید بخش موفقیت استان در حوزه اقتصاد است، گفت: ۸۰۰ اولویت سرمایه گذاری در استان همدان شناسایی شده است.

طاقتی احسن در مورد رشته کارآفرینی و عمر تشکیل این رشته با بیان اینکه در حال حاضر علوم و فنون جدیدی روی کار آمده که از آن به عنوان میان رشته یاد می‌شود، ابراز داشت: کارآفرینی نیز از این رشته‌ها به شمار می‌رود و زمان زیادی از عمر تشکیل این رشته نمی‌گذرد و در کشور ما عمری حدود ۲۰ سال دارد.

طاقتی احسن با بیان اینکه همایش ملی کارآفرینی ۱۳ و ۱۴ آذر ماه سالجاری در همدان برگزار می‌شود، عنوان داشت: برای برگزاری این همایش پنج کمیته شامل کمیته اطلاع رسانی، تشریفات، اجرایی و علمی و پشتیبانی تشکیل شده و این همایش چند هدف بزرگ را دنبال می‌کند.

رئیس کانون کارآفرینان استان همدان با بیان اینکه اعضای کانون کارآفرینی استان همدان شامل ۱۰۰ نفر از کارآفرینان بر‌تر استان همدان هستند، بیان داشت: در همایش ملی کارآفرینی به سمت هم افزایی پیش می‌رویم.

طاقتی با تاکید بر اینکه رسانه‌های استان باید در انعکاس اخبار این همایش تمام تلاش خود را داشته باشند، بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های کارآفرینی استان همدان به همت اتاق تعاون استان در محل اداره میراثفرهنگی همدان در زمان برگزاری همایش کارآفرینی افتتاح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز