خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان؛

۳۰ هزار لیتر نفت سفید در همدان توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۹۵

۳۰ هزار و ۴۰۰ لیترسوخت نفت سفید دراجرای سومین مرحله از طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت درسطح استان همدان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۰ هزار و ۴۰۰ لیترسوخت نفت سفید در اجرای سومین مرحله از طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت درسطح استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ علی اصغرخرم روی گفت: ماموران در اجرای طرح مذکور با تشدید اقدامات کنترلی درمحورهای مواصلاتی استان و درمسیر جاده فرعی بهار موفق به شناسایی یکی از تانکرهای سوخت رسان متخلف نفت کش شدند.

وی افزود: پس ازمتوقف کردن تانکر مورد نظر و بررسی مدارک حمل و محتویات تانکر مشخص شد نفتکش حامل نفت سفید می‌باشد وراننده نیزفاقد بارنامه بوده و تنها حواله شرکت نفت را همراه دارد.

سرهنگ خرم روی بیان داشت: پس از استعلام از شرکت نفت درخصوص تانکرمذکور مشخص شد تانکر از مسیرهای انحرافی حرکت و می‌بایست از مسیر تعیین شده در حواله شرکت نفت، سوخت را جابه جا کند و اعلام کرد که راننده مرتکب تخلف شده است و احتمال فروش محموله نفتی به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه متصور است.

وی اظهار داشت: براین اساس، نفتکش موصوف به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۳۰ هزار و ۴۰۰ لیترنفت سفید خارج از شبکه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان درخاتمه گفت: این محموله نفتی دارای ارزش ۷۰۵میلیون ریال می‌باشد که دراین خصوص پرونده‌ای تشکیل وجهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شد.

شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی پس از ۶ سال مزاحمت

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی که برای ۱۳ نفر از شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود، خبرداد.

سرهنگ خرم روی در تشریح این خبرگفت: با ارجاع یک فقره پرونده مبنی برمزاحمت اینترنتی وتلفنی ۶ ساله، موضوع در دستور کار کار‌شناسان فنی پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با پیگیری پرونده مذکور مشخص شد برای۱۳ نفر از شهروندان مزاحمت ایجاد شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در بررسی‌های بعدی مشخص شد عامل ایجاد مزاحمت دارای ضریب هوشی بالایی می‌باشد و هیچ رد پایی از خود به جا نگذاشته است.

سرهنگ خرم روی تصریح کرد: با بکارگیری روش‌های علمی وپیچیده پلیسی، فردی با هویت معلوم شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی دستگیر شد که در بازرسی بعمل آمده از منزل وی ۴ دستگاه تلفن همراه ومقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی اظهار داشت: در بازجویی فنی بعمل آمده، متهم در ابتدا هر گونه ارتباط خود را با پرونده انکار می‌کرد ولی پس از مواجهه با ادله‌های متقن لب به اعتراف گشود وانگیزه خود را از این عمل انتقام جویی از فردی که در گذشته به او علاقه داشته ونیزاطرافیان وی عنوان کرد.

جانشین انتظامی استان همدان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعاً با کار‌شناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز