خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان

رشد عقلی و علمی دانشگاه بوعلی با عمر ۴۰ ساله‌اش همخوانی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۱۱

رشد عقلی و علمی دانشگاه بوعلی با عمر ۴۰ ساله‌اش همخوانی دارد اما توسعه فیزیکی آن مطابق یک دانشگاه ۴۰ ساله نیست.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان شامگاه سه شنبه در مراسم سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ۴۰ سال از تأسیس دانشگاه بوعلی‌سینا می‌گذرد، اظهار کرد: رشد عقلی و علمی دانشگاه بوعلی با عمر ۴۰ ساله‌اش همخوانی دارد اما توسعه فیزیکی آن مطابق یک دانشگاه ۴۰ ساله نیست.

به گزارش ایلنا از همدان؛ منصور غلامی با تأکید براینکه ۴۰ سال از تاسیس دانشگاه بوعلی سینا می گذرد اما متاسفانه به مدت ۴۰ سال رشد جسمی نداشته است، اظهارداشت: برخلاف رشد جسمی، این دانشگاه رشد عقلی و علمی خوبی در این مدت کسب کرده به طوری که براساس شاخصهایی که وزارت علوم و تحقیقات تعیین کرده دهمین دانشگاه جامع کشور است.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در برخی از شاخص‌ها از جمله بخش های خاصی از علوم، مقالات چاپ شده، همکاری با بعضی از مراکز صنعتی کشور رتبه‌های برتر کشوری را از آن خود کرده و جایگاه های خوبی را به دست آورده‌اند.

غلامی با اشاره به اینکه این دانشگاه در بحثتوسعه فیزیکی تاخیرداشته است، یادآورشد: طرح جامع و راهبردی این دانشگاه تهیه شده و بزودی به تصویب نهایی می‌رسد.

وی با تاکید براینکه سیاستهای پیش بینی شده برای دانشگاه بوعلی در مرحله نخست حل مشکلات استانی و سپس بررسی نیازهای ملی است، عنوان کرد: برای توسعه زیرساخت این دانشگاه نیازمند مساعدت های مالی و کمکهای ریاست جمهوری هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز