خبرگزاری کار ایران

به همت بانک مهراقتصاداستان همدان؛

همایش خانواده " طرح عترت " در همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۲۲

همایش خانواده با هدف تقدیر و تشکر از کارکنان، همسران و خانواده آنها، و همچنین آشنائی بیشتر با مسائل فرهنگی روز و اطلاع از آسیب های اجتماعی و با رویکرد تحکیم بنیان خانواده در راستای تعالی و ارتقاع سطح کیفی معیشت کارکنان از طریق روشن سازی موضوعات خانوادگی، به همت بانک مهراقتصاداستان همدان برگزار شد.

همایش خانواده با هدف تقدیر و تشکر از کارکنان، همسران و خانواده آنها، و همچنین آشنائی بیشتر با مسائل فرهنگی روز و اطلاع از آسیب های اجتماعی و با رویکرد تحکیم بنیان خانواده در راستای تعالی و ارتقاع سطح کیفی معیشت کارکنان از طریق روشن سازی موضوعات خانوادگی، به همت بانک مهراقتصاداستان همدان و با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک، مسئول حراست بانک، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیلی، مدیر کل شعب بانک مهراقتصاد استان، مشاور فرهنگی بانک مهراقتصاد استان همدان و کلیه کارکنان استان بهمراه خانواده آنها در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خانواده همکاران به تشریح سیاست ها، اهداف و رویکرد فرهنگی بانک مهراقتصاد پرداخت واظهار داشت: اجرای بانکداری اسلامی یکی از اهداف اصلی بانک مهراقتصاد به منظور ایجاد کسب و کار و سود حلال در بانک و رضایت مشتریان و همکاران است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی در خصوص خانواده و تحکیم روابط خانوادگی نکاتی را برشمرد و اضافه کرد: چهار رکن داشتن خانواده و زندگی سالم داشتن پدر خوب، مادر خوب، غذای حلال و معلم دلسوز است.

نجفی با اشاره به نقش منابع انسانی در پیشرفت مجموعه و میزان تلاش فردی و گروهی کارکنان، گریزی به میزان مسئولیت پذیری افراد در خانواده زد و خاطر نشان کرد: همانطور که دست پر رفتن به منزل انتظار هر خانواده از مرد آن خانه است، انتظار میرود که از نظر اخلاقی و منش نیز مردان الگویی مناسب برای خانواده باشند و همیشه با دست پر درخانه حضور پیدا کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد با تشریح وضعیت امروز جامعه، نگهداری دین را از مهمترین دغدغه ها و مسئولیت های خانواده ها عنوان کردو گفت: انتظار میرود همسران با مهیا کردن محیطی گرم و پر از شوق و شور زمینه استقبال را در منزل برای همسران خود آماده کنند.

وجود امنیت یکی از اصلی ترین نیازهای اولیه هر خانواده است

ریاست حراست کل بانک مهراقتصاد نیز در این مراسم انجام کلیه امور در تمام سطوح و تحقق برنامه ها در جهت پیشبرد اهداف را فقط و فقط زیر سایه امنیت مسجل دانست و گفت: وجود امنیت در کلیه حوزه ها محسوس است، امنیت پایه و اساس کارهاست.

مرادی همچنین وجود امنیت را یکی از اصلی ترین نیازهای اولیه هر خانوداه به عنوان کوچکترین سطح جامعه دانست واظهار داشت: رویکرد امروز دشمنان راه اندازی جنگ های سایبری، استفاده از فضای مجازی یا به تعبیر مقام معظم رهبری همان جنگ نرم است.

مدیر کل شعب بانک مهراقتصاد استان همدان نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به کلیه کارکنان و خانواده محترم ایشان، با ارائه گزارشی از خدمات و طرح های حوزه منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه های هر سازمان در سال ۹۳ پرداخت.

جعفر جوزانی همچنین در ادامه صحبت های خود ساختن بستر آرام و محیط گرم خانوادگی را از علل اصلی موفقیت همسران در محیط کار دانست و با تشکر ویژه ای از همدلی و همراهی خانواده محترم همکاران در ایجاد زمینه آرامش و انگیزه در بین کارکنان افزود: کار در بانک، مخصوصا در بانک ارزشی و مشتری محور همچون بانک مهراقتصاد، کاری سخت و طاقت فرسا است و عدم همراه داشتن استرس و سختی کار روزانه را در منزل امری مهم تلقی می شود. ایشان همچنین وظیفه سنگین خانواده ها را احیای روحیه همسران و تشویق و ترغیب به کار و مشاوره در پیدا کردن راه های موفقیت دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز