خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رزن خبر داد:

بیش از ۱۷۲هزار نفرساعت آموزش مهارتی در رزن انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۴۳

در۹ماهه سال جاری ۱۷۲هزار و ۲۵۳ نفر ساعت آموزش مهارتی در قالب ۳۹ دوره در شهرستان رزن برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رزن گفت: در۹ماهه سال جاری ۱۷۲هزار و ۲۵۳ نفر - ساعت آموزش مهارتی در قالب ۳۹ دوره در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای؛ ابراهیم اکبری کنعان با اشاره به وجود ۱۷ کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اظهار داشت: این آموزشها در بخشهای ثابت وسیار شهری، روستایی، پادگان، زندان، استادشاگردی، صنایع و صنوف آموزش داده شده‌اند.

وی افزود: دوره‌های آموزشی توانایی پکیج شوفاژ گازی، آزمایشگر قطعات صنعتی با مایع نافذ(PT)، حکاک چرم، مونتاژ کار و نصاب تابلو های برق، تنظیم کارموتور(تون آب) درجه ۲، برنامه نویس زبان HTM برای طراحی صفحات WEB، تعمیر کار اتومبیلهای گاز سوز و جوشکاری گاز درجه ۲ برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن درخصوص فعالیت بخش خصوصی در حوزه آموزشهای مهارتی بیان داشت: در این شهرستان ۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در رشته‌های فناوری اطلاعات، طراحی و دوخت، حسابداری و مراقبت و زیبایی در حال فعالیت هستند.

اکبری گفت: دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای هر سه ماه یکبار اعلام می‌شود و اکنون دوره‌های آموزشی متنوع به صورت رایگان در مرکز ثابت شهید بهشتی در حال برگزاری است و علاقمندان جهت اطلاع و ثبت نام در دوره‌ها می‌توانند به واحد پذیرش این مرکز مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز