خبرگزاری کار ایران

به منظور قدردانی از دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی همدان صورت گرفت؛

حضور دوچرخه سوار جانباز در همدان با پیام «قهرمان زود خوب شو»

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۸۵

طباطبایی پیام سفر خود به همدان را «قهرمان زود خوب شو» ذکر کرد و برای قادری، معلم سخت کوش مدرسه آیت‌الله معصومی همدان آرزوی سلامتی کرد.

قهرمان دوچرخه سواری با بیان این که براساس دعوت اداره محیط زیست استان فارس و اصفهان، قرار بود به مناسبت روز هوای پاک از شیراز تا اصفهان را رکاب بزنم، گفت: پس از این که از همدلی ۳۰۰ دانش آموز همدانی با معلم قهرمان‌شان مطلع شدم، مسیر خود را تغییر دادم تا برای همراهی با این دانش آموزان عزیر به همدان بیایم.

به گزارش ایلنا از همدان، دوچرخه سوار جانباز، سید مسعود طباطبایی با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی همدان از حرکت ارزشمند آنها در همراهی با معلم ورزش خود، محمدرضا قادری قدردانی کرد.

سید مسعود طباطبایی که از قهرمانان دوچرخه سواری است و تاکنون با دوچرخه به شهرهای مختلف کشور و برخی کشورهای خارجی سفر کرده است، این بار برای قدردانی از شاگردان یک قهرمان دوچرخه سواری پا به رکاب شد و به دیار همدان آمد.

دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی همدان که ابراز همدردی و عشق خود را به معلم سخت کوش و قهرمان خود، محمد رضا قادری به بهترین شکل به نمایش گذاشته بودند، در فضایی کاملا صمیمی و سرشار از معنویت به استقبال طباطبایی جانباز رفتند.

این جانباز فداکار با شور و شوق تمام در بین دانش آموزان و شاگردان محمد رضا قادری حضور یافت تا عملا نشان دهد که نه تنها با محمد رضا قادری، معلم قهرمان مدرسه آیت الله معصومی همدان همراهی کرده است، بلکه با دانش آموزان این مدرسه نیز همراه و هم داستان است.

طباطبایی انگیزه خود از سفر به همدان را قدردانی از حرکت انسانی دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی ذکر کرد و گفت: دوست داشتم در این حرکت ارزشمند سهیم شوم و لذا همدان را به عنوان مقصد خود انتخاب کردم.

قهرمان دوچرخه سواری با بیان این که براساس دعوت اداره محیط زیست استان فارس و اصفهان قرار بود به مناسبت روز هوای پاک از شیراز تا اصفهان را رکاب بزنم، گفت: پس از این که از همدلی ۳۰۰ دانش آموز همدانی با معلم قهرمانشان مطلع شدم، مسیر خود را تغییر دادم تا برای همراهی با این دانش آموزان عزیر به همدان بیایم.

طباطبایی پیام سفر خود به همدان را «قهرمان زود خوب شو» ذکر کرد و برای قادری، معلم سخت کوش مدرسه آیت الله معصومی همدان آرزوی سلامتی کرد.

در مراسم استقبال از این دوچرخه سوار قهرمان، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و رییس تربیت بدنی آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان، رییس هیأت دوچرخه سواری استان و جمعی دیگر از مسولان حضور داشتند.

سید مسعود طباطبایی که تاکنون ۴۶ استان و چند کشور خارجی را با دوچرخه گشته، جانباز ۶۵ درصدی ارتش است و تنها جانبازی است که در رشته ی سایکل توریست این مسافت را رکاب زده است.

وی پیش از این برای حفظ محیط زیست، اهدای خون، صرفه جویی و مصرف بهینه آب، اهدای عضو، صلح و دوستی رکاب زده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز