خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

توزیع ۸ میلیون دفترچه بیمه سلامت در ۸ ماه اول امسال

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۹۳

در ‌هشت ماهه امسال ۸ میلیون دفترچه سلامت بین مردم ساکن در حاشیه شهرهای کشور توزیع شد تا همه مردم به یک نسبت از خدمات درمانی و بهداشتی بهره‌مند شوند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای فروردین تا آبان امسال ۸ میلیون دفترچه سلامت بین مردم ساکن در حاشیه شهرهای کشور توزیع شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علی اکبر طاهایی شب گذشته در جشن بزرگ کارگری و کارفرمایان ستاد دهه فجر استان همدان افزود: این موضوع موجب شده تا همه مردم به یک نسبت از خدمات درمانی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در نهایت سطح سلامت کشور به صورت یکسان ارتقا یابد.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه و تقویت تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: دغدغه محوری مقام معظم رهبری موضوع اشتغال است به طوری که اشتغال را به اتاق جنگ تشبیه کرده‌اند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید اخیر مقام معظم رهبری از دستاوردهای دانش نانو تکنولوژی ایران بیان کرد: ایران امروز در دستیابی به دانش نانو تکنولوژی در ردیف هفت کشور دنیا قرار دارد در حالی که این استعدادها با فجر انقلاب شکوفا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز