خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان همدان

هدف برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی شناخت شخصیت وی است

مهمترین هدف همایش بین المللی میرسیدعلی همدانی ارائه شخصیت برجسته و ارزشی این عارف روحانی بزرگ به جامعه است.

به گزارش ایلنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان وامام جمعه همدان  امروز درستاد برگزاری همایش بین المللی میرسیدعلی همدانی گفت: آشنایی مردم با شخصیت برجسته و کم نظیر این روحانی بزرگ از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

آیت اله محمدی با بیان اینکه ارائه مقالات توسط صاحب نظران واهل فکر باید به صورت مناسب و با دعوت از روحانیون ، فرهیختگان واساتید انجام گیرد افزود: تجلیل از مقام استانی میرسید علی همدانی به عنوان پرچمدار اسلام در نقاط دور دنیا نیازمند تلاش همه جانبه در برگزاری این همایش بین المللی است.

وی با تاکید بر نقش پر رنگ و برجسته روحانیت در این همایش اظهار امیدواری کرد: با برگزاری با شکوه و بزرگ همایش میرسیدعلی همدانی گوشه ای از دین خود را به این روحانی جلیل القدر ادعا می کنیم.

استاندار همدان نیز با اشاره به برگزاری برنامه های مناسبتی و همایش مختلف دراستان گفت: تلاش مردم همدان در برگزاری این برنامه ها بسیار ستودنی و مثال زدنی است.

محمدناصرنیکبخت تاکید کرد: همایش بین المللی میرسیدعلی همدانی با توجه به تلاش ویژه مردم و مسئولان همدان به بهترین نحو برگزاری گردد.

نیکبخت افزود: باتوجه به حضور مهمانان خارجی در کنار برگزاری این همایش بازدید از واحدهای تولیدی فعال در استان برنامه ریزی شود که به برکت نام میرسیدعلی همدانی فعالیت اقتصادی برای استان به همراه داشته باشد.

مسئول کمیته علمی همایش نیز در این مراسم اظهار داشت:  8مقاله از بین مقالات رسیده درروز همایش ارائه می شودو افزود: 27 مقاله نیز برای چاپ کامل و20 مقاله به صورت چکیده برای چاپ انتخاب شده است در ضمن 3 مقاله از مهمانان خارجی در روز همایش ارائه می شود.

کد خبر : ۳۱۶۸۳۸