خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا همدان خبر داد

دستگیری کلاهبردار شش میلیون ریال از طریق بازی کلش آف کلنز

شناسایی و دستگیری فردی که از طریق بازی Clash Of Clans مبلغ 600 هزار تومان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق بازی Clash Of Clans مبلغ 600 هزار تومان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ  امینی با اعلام این خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر فروش اکانت بازی کلش آف کلنز و پرداخت نشدن وجه از جانب خریدار، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت:با توجه به اظهارات شاکی مشخص شد وی با خریدار در یکی از شبکه های اجتماعی تحت موبایل آشنا شده و پس از تحویل اکانت بازی کلش آف کلنز و رمز پست الکترونیک خود هنگامی که با خریدار جهت دریافت مبلغ بازی در شبکه اجتماعی تماس گرفته، پاسخی از سوی وی دریافت نکرده است.

سرهنگ امینی اظهار کرد:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد خریدار پس از دریافت اطلاعات بازی و پست الکترونیک شاکی،حساب کاربری خود را در شبکه اجتماعی حذف کرده تا امکان برقراری تماس با وی ممکن نباشد.

این مقام انتظامی افزود: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت:.متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده ضمن بیان نحوه انجام این عمل مجرمانه، ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات حساب های کاربری خود در فضای مجازی را در اختیار دیگران قرار ندهند و از هویت افرادی که با آنان معاملات مالی را انجام می دهند اطمینان حاصل کنند.

کد خبر : ۳۲۵۱۷۱