خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد:

پرداخت بیش از 23 میلیارد ریال بابت حق بیمه تامین‌اجتماعی مددجویان‌ همدانی

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۸۱

از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت رسانی به محرومین برای 3 هزار و 435 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال مبلغ 23 میلیارد و 50 میلیون ریال بابت حق بیمه آنان به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است .

نقی منوچهری مدیر کمیته امداد شهرستان همدان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت رسانی به محرومین برای 3 هزار و 435 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال مبلغ 23 میلیارد و 50 میلیون ریال بابت حق بیمه آنان به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است .

منوچهری با بیان اینکه توانمندی مددجویان از جمله اهداف مهم کمیته امداد بوده و در این زمینه تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام شده است، افزود: تحت پوشش قرار دادن افراد و بهره مندی آنها از مزایای بیمه یکی از اقدامات مهم در راستای توانمندی مددجویان محسوب می شود.

 وی درباره محل تامین منابع اعتبارات این بخش بیان داشت : بخشی ازحق بیمه مددجویان از منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها و بخش دیگر از محل درآمدهای دولتی تامین می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 782 میلیون ریال بابت بن مواد غذایی در راستای رفع سوء تغذیه 330 کودک زیر شش سال توسط واحد بهداشت و درمان این نهاد پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه توزیع این اقلام برای تأمین مایحتاج کودکان محروم و مبتلابه سوءتغذیه صورت گرفته است، تصریح کرد : کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند و رفع سوءتغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده‌اند نسبت به توزیع سبد غذایی اقدام می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان در پایان ضمن دعوت از خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در کمک‌رسانی به خانواده‌های بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد یادآور شد: درحالی‌ که کمیته امداد بخشی از نیازهای این بیماران را پرداخت می‌کند ولی با توجه به هزینه‌های بالای درمان، پرداخت همین مقدار نیز برای این خانواده‌ها مشکل است و حتی برخی از آن‌ها از ادامه درمان بازمی‌مانند.

منوچهری تأکید کرد: مردم نوعدوست ، خیرین و نیکوکاران می توانند در راستای تسریع درمان بیماران صعب‌العلاج ، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد تحویل دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز