خبرگزاری کار ایران

سارقان مسلح بانک در همدان بعداز یک ساعت دستگیرشدند

این سرقت صبح امروز ساعت 7:45 صبح امروز توسط 2 برادر انجام می‌شود و کارمندان بانک مهر ایران واقع در شهرک فرهنگیان شهر همدان را با اسلحه تهدید می‌کنند و در این راستا با دستبرد مقداری پول از محل بانک متواری می‌شوند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ بعد از سرقت، کارمندان بانک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش داده می‌دهند که سارقان مسلحی به بانک مهر ایران در میدان معلم شهرک فرهنگیان دستبرد می‌زنند و در این اقدام مقداری توسط 2 نفر به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان همدان امروز به منظور تشریح سرقت مسلحانه بانک در شهر همدان با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه به بانک، پلیس امداد و تکاوری همدان پیگیری و دستگیری این سارقان مسلح را در دستور کار قرار داد و طرح تور اجرا و محورهای مواصلاتی استان برای کنترل بسته شد.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب افزود: این 2 نفر سارق با یکدیگر برادر با سن بالای 30 سال بودند که در ابتدا با یک دستگاه موتورسیکلت به محدوده بانک مهر ایران نزدیک می‌شوند و بعد از سرقت مقداری پول با یک دستگاه خودرو مدل رنو که از قبل در محل پیش‌بینی شده بود، اقدام به فرار می‌کنند.

وی گفت: با تور گسترده پلیس سارقان در محور خروجی همدان به سمت ملایر دستگیر می‌شوند که از سارقان 2 قبضه اسلحه، مهمات، تجهیزاتی برای سرقت مانند ماسک و دستکش کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان تأکید کرد: این سارقان مبلغ 62 میلیون ریال را به سرقت برده بودند که به همان میزان مبلغ سرقتی، کشف شد و یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو کشف و توقیف شد.

وی عنوان کرد: اقدامات لازم برای تحقیقات مقدماتی از سارقان شروع شده است و پرونده سارقان برای مقامات قضایی استان ارسال می‌شود.

مهدیان‌نسب افزود: استان همدان جای ناامنی برای فعالیت سارقان است به طوری که این سارقان مسلح در کمتر از یک ساعت در محدوده شهر همدان شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: کارمندان بانک تسلیم شده بودند و در سلامت کامل هستند و به محض موقع سرقت مراتب را به فوریت‌های پلیسی گزارش دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: این مورد سومین سرقت مسلحانه استان همدان در امسال بوده است که عاملان یکی از سرقت‌ها هنوز کشف نشده است.

وی تصریح کرد: همدان از نظر سرقت‌های خشن جزء 3 استانی کم جرمبه شمار میآید.

مهدیان‌نسب گفت: 16 اقدام پیشگیرانه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بانک‌های استان همدان ارائه شده است و اکثر بانک‌ها باید به دوربین مداربسته، نگهبان و سیستم هشدار دهنده مجهز باشند و تمهدیدات این بانک نیز در دست بررسی است.

کد خبر : ۳۳۹۹۵۲