خبرگزاری کار ایران

نایب‌رئیس شورای‌شهر همدان در گفت‌وگو با ایلنا:

اجرای برجام فرصتی برای رونق صنعت گردشگری همدان

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۴۲

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انجام توافق هسته ای و به سرانجام رسیدن برجام، اظهار کرد: مدیریت شهری همدان باید از این فرصت بوجود آمده در راستای رونق صنعت گردشگری و توریسم استفاده کند.

حمیدرضا طبی مسرور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: با توجه به شروع اجرای برجام در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد روز افزون صنعت توریسم در کشور خواهیم بود و در این رهگذر مقصد بسیاری از این گردشگران شهر همدان خواهد بود که در این زمینه باید وارد شده و برنامه ریزی کرد.

طبی مسرور اضافه کرد : شایسته است مدیران و مسولان شهر همدان بویژه مراکزی که ارتباط مستقیمی با گردشگر دارند ، هرچه سریعتر نسبت به تهیه اسناد راهبردی صنعت توریسم و ایجاد فضایی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، حداکثر استفاده از این فرصت پیش آمده را داشته باشند.

وی اظهار کرد : در این راستا شورای اسلامی شهر همدان برگزاری نشست ها و کارگروه هایی را در برنامه خود دارد تا سیاست های کاری مجموعه شهرداری در این زمینه مهیا شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در دهه‌های اخیر به دلیل مسایل منطقه‌ای و جهانی ورود گردشگران به شهرهای ایران به حداقل رسیده بود، یادآور شد : از رهگذر اجرای برجام می توان جاذبه های توریستی ، گردشگری و زیست محیطی همدان را به جهانیان معرفی کرد و راهکارهای اجرایی تبدیل همدان به یکی از قطب های توریستی را در جهان فراهم کرد.

حمیدرضا طبی مسرور پردازش فضاهای شهری و معماری گذشته و بازآفرینی محلات توانمند همدان با ایجاد سازمان مدیریت بهسازی و نوسازی شهرداری را از اقدامات اخیر شورای اسلامی شهر همدان برشمرد و گفت : ارتقای این سازمان و ایجاد و راه اندازی شهرداری بافت قدیم اقدام با ارزشی خواهد بود.

طبی مسرور افزود : بافت های قدیمی، آثار تاریخی و طبیعت زیبا و پتانسیل‌های محیطی همدان از ظرفیت‌های خوب جذب گردشگران خارجی است که باید به طور جدی مورد توجه بوده و در راستای احیاء، باززنده سازی و نگهداری آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز