خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کار و رفاه اجتماعی همدان؛

84 کارگر نمونه استان همدان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۱۲۸

در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 84 کارگر نمونه استان همدان تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مسعود اقلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در مراسم معرفی و تجلیل از کارگران نمونه استان همدان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر سالی که مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان و سالگرد دهه فجر برگزار می‌شود چند افتخار جدید رقم خورده است.

اقلامی با بیان اینکه کارگران همراه همه مردم ایران نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشتند و با رژیم طاغوت مبارزه می‌کردند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قشر کارگر در جبهه هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه در استان همدان 600 کارگر در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند، بیان کرد: کارگران بعد از جنگ تحمیلی توانستند در جبهه‌های اقتصادی با دشمن مبارزه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه کارگران با کار و تلاش و همتی که ایجاد کردند توانستند در برابر دشمن ابتکارات و اختراعاتی را ایجاد کنند، تأکید کرد: امروز می‌بینیم دنیا در برابر اختراعات ایران متعجب است چراکه در بحث نظامی، هسته‌ای و ... هر روز اختراعات جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که توانسته ایران را در دنیا مطرح کند.

وی با بیان اینکه امروز نمونه‌ای از این تلاش‌ها را در کارگران نمونه استانی مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: هر سال تعدادی کارگر اعلام آمادگی می‌کنند تا در کمیته‌های مربوطه فعالیت کنند و به عنوان کارگر نمونه معرفی شوند.

اقلامی با بیان اینکه امسال یک هزار و 6 کارگر در استان برای شرکت در مرحله استانی اعلام آمادگی کردند تا به عنوان کارگر نمونه انتخاب شوند، ادامه داد: مرحله استانی معرفی کارگر نمونه در دهه فجر و مرحله کشوری در هفته کارگر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال از بین داوطلبان سه کارگر نمونه، سه گروه کار نمونه مشتمل بر 9 نفر و سه واحد نمونه انتخاب شدند، بیان کرد: این افراد توانستند در بحث خلاقیت و توسعه ماندگار نقش اساسی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: همچنین یک کارگر به عنوان تلاشگر نمونه و یک خانه بهداشت به عنوان نمونه معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم پنج کارگر ورزشکار دارای مدال کشوری نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند، ادامه داد: امروز از 84 کارگر نمونه استان همدان تجلیل شد.

در پایان این مراسم از مسعود بیگ‌زاده کارگر نمونه بخش صنعت در شرکت بتون صنعت بریس، رامین سلگی کارگر نمونه بخش کشاورزی در شرکت نهاوند لبن و فهیمه نیازپور کارگر نمونه بخش خدمات در شرکت کنترل گاز اکباتان تجلیل به عمل آمد.

همچنین در بخش صنعت محمدرضا شیرمحمدی از شرکت نخ رنگ، در بخش خدمات لاله چینی در کنترل گاز اکباتان و در بخش کشاورزی قربان تمرازی به عنوان گروه کارهای نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه از شرکت شیر پگاه، شرکت سیمان هگمتان رزن و شرکت فراپل جم به عنوان واحد نمونه و از محسن یعقوبی در شرکت سیمان نهاوند به عنوان تلاشگر برتر تقدیر شد.

از رضا شفق، وهاب احمدپور، فرشاد حیدررضایی، تقی زنگنه و باقر مردای به عنوان ورزشکاران مدال و خانه بهداشت نمونه سیمان هگمتان رزن تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز