خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در همدان:

تمامی تخلفات حزبی ، فردی و گروهی رسیدگی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۵۲۱

رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در همدان گفت: تذکرات کتبی و برخوردهای نظارتی و قضایی با تخلفات انتخاباتی در سطح استان انجام شده و از تخلف هیچ حزب، گروه یا فردی چشم پوشی نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان همدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی با شور و شعور در استان هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جوادی با بیان اینکه: 1261 صندوق رای در استان همدان وجود د ارد، گفت: 4 هزار و 500 نفر کار نظارت بر اجرای انتخابات در شعب اخذ رای را برعهده دارند.

جوادی در خصوص برخی تخلفات انتخاباتی گفت: تبلیغات زود هنگام به صورت زیر زمینی از شش ماه پیش و تبلیغات بعد از ثبت نام کاندیداها خارج از مهلت قانونی، استفاده غیر مجاز از عناوین علمی توسط کاندیداها، استفاده از عکس ها پوستر ها و بنرها در اندازه های غیر مجاز و عدم رعایت محدوده نصب برخی از تخلفات عمده کاندیداها بوده که در طول این مدت با آنها برخورد شده است.

وی استفاده غیر مجاز از عناوین علمی توسط کاندیداها را یک جرم عمومی بیان کرد و افزود: مراجع نظارتی و قضایی برای مقابله با این جرم ورود پیدا کرده اند ولی بر اساس قانون تا پایان فرآیند تبلبغات و انتخابات فرد کاندیدا را نمی‌توان احضار کرد.

جوادی همچنین از برخورد با برخی تخلفات افراد هوادار کاندیداها خبر داد و گفت: با این تخلفات نیز برخورد قانونی شده است.

وی در خصوص انصراف برخی کاندیداها در حین برگزاری انتخابات گفت: این انصراف باید به فرمانداری اعلام و از طریق این مرجع به هیات نظارت بر انتخابات استان اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز