خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان:

آمادگی کامل پلیس همدان برای اجرای طرح های نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۲۲۸

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اهمیت برقراری امنیت شهروندان در ایام نوروزی گفت: پلیس استان آماده اجرای طرح های نوروزی در حوزه های انتظامی،امنیتی و ترافیکی است.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر آمادگی کامل کارکنان انتظامی استان در تامین امنیت شهروندان در مناسبت های پایانی سال و به ویژه ایام نوروز گفت: بحمدالله امسال نیز همچون سنوات گذشته با برنامه ریزی ها و ارائه آموزش‌های مفید و مستمر آماده ارائه خدمات پلیسی به شهروندان هستیم.

وی اظهارداشت: در راستای اجرای طرح های نوروزی با پیگیری‌های انجام شده با ارگان ها وسازمان های دیگر، تعاملات خوبی را داشته ایم و در نظر است از تیم های احصایی سازمان های خدمات رسان در این ایام استفاده بیش‌تر و فعال تری را برای امنیت و آسایش شهروندان ومسافران عزیز داشته باشیم .

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با هماهنگی های انجام شده در طرح نوروزی امسال از تیم های پلیسی بیش تری استفاده خواهد شد و در نظر است نسبت به تقویت نیروی انسانی و تجهیزات وامکانات تیم های موجود در این طرح اقدام لازم صورت گیرد.

سردار مهدیان نسب در ادامه با اشاره به افزایش ایستگاه های پلیسی نسبت به سال گذشته رویکرد ایستگاه های پلیس را در سه محور بیان که عبارتند از1-رویکرد فرهنگی وارشاد-2-رویکرد اطلاع رسانی و رویکرد انتظامی ،که عمده فعالیت های پلیس را در حوزه فرهنگ دانست وبا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرهنگ مقوله بسیار مهمی است بر این موضوع تاکید کرد.

وی اضافه کرد:‌ طرح ارتقاء انضباط و امنیت اجتماعی از جمله برنامه های عملیاتی پلیس است که فرماندهی انتظامی استان با بهره‌جویی از توان اجرایی خود و استفاده از ظرفیت های استانی به منظور برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و افزایش احساس امنیت اجتماعی شهروندان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آتی به مرحله اجراء گذاشته است.

این مقام ارشد انتظامی وفاق جمعی، احساس مسئولیت و مشارکت عمومی در حوزه نظم و انضباط اجتماعی را از شاخصه‌های مهم در کسب توفیقات ، ثبات و ارتقاء امنیت اجتماعی در استان عنوان کرد و افزود:این توفیقات حاصل همراهی مردم در اجرای مطلوب طرح های انتظامی و افزایش توجه عمومی به توصیه ها و هشدارهای پلیس به دست آمده است .

سردار مهدیان نسب دربخش دیگری ازسخنان خود با تاکید بر کنترل صنوف و محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس افزود: به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدین و خانواده ها حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کنند.

وی افزود: حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال و صدمات دیگری که در اثر استفاده از مواد محترقه خطرناک ایجاد می‌شود یادآور این نکته است که می توان با آگاهی از خطرات استفاده از این مواد، بخش مهمی از حوادث را کاهش داد.

فرمانده انتظامی استان همدان درخاتمه با تاکید بر ضرورت همراهی و کنترل فرزندان توسط والدین در چهارشنبه آخرسال گفت: والدین و خانواده ها  با کنترل حرکات و رفتار فرزندان خود می توانند در کاهش حوادث این روز نقش مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز