خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان:

نداشتن امنیت شغلی کارگران باعث عدم پیشرفت اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۲۵۵

نداشتن امنیت شغلی کارگران دغدغه اصلی جامعه کارگری است وهمین امر در عدم پیشرفت اقتصاد کشور نقش موثری دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان و دبیر ستاد هفته کارگر امروز در اولین جلسه تشکلات کارگری استان همدان از مشکلات متعدد کارگران سخن گفت و اظهار داشت: نداشتن امنیت شغلی کارگران امروز دغدغه اصلی و گریبان گیرجامعه کارگری است.

چنگیز اصلانی هدف از برگزاری راهپیمایی بزرگ کارگری که در روز جهانی کارگر (11اردیبهشت) برگزار می شود را رساندن مشکلات کارگری به گوش مسئولان ونمایندگان مجلس و دولت بیان کرد.

اصلانی ایجاد امنیت شغلی، رفع تبعیض، قراردادها و کارگران قراردادی، فعال شدن کلیه تشکلات و شوراهای اسلامی کارگری در شرکت‌ها و واحدهای کارگری ، بهبود معیشت کارگری ، موضوع درمان و استقلال بیمه تامین اجتماعی و بیمه شدن آنها را مهمترین مشکلات کارگران بیان کرد.

دبیراجرایی خانه کارگر استان همدان به مسیرهای مشخص شده جهت راهپیمایی روز جهانی کارگر اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت رد درخواست مجوز از سوی فرمانداری جمعی از کارگران به عنوان نماینده کل کارگران استان همدان به صورت کاروان به تهران اعزام می شوند تا مشکلات بخش کارگری را از این طریق به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز