خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری همدان:

اصلاحات هندسی میدان پژوهش و مدرس همدان به زودی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۵۵

با اصلاح هندسی پل پژوهش و مدرس حلقه دوم شهر همدان بدون چراغ خواهد بود و برای اجرای اصلاحات هندسی این دو میدان همکاری لازم از سوی راهنمایی و رانندگی نیاز است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل ترافیک شورای شهر همدان از اصلاح هندسی میدان پژوهش و مدرس همدان به زودی خبر داد و گفت: در زمان اجرای تقاطع غیرهمسطح پژوهش راهنمایی و رانندگی اصرار بر حذف میدان و ایجاد چهارراه داشت که با این امر مخالفت شد ولی برای روان‌سازی ترافیک باید اصلاحات هندسی در این منطقه شکل گیرد.

کامران گردان امروز در کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان با بیان اینکه با اصلاح هندسی پل پژوهش و مدرس حلقه دوم شهر همدان بدون چراغ خواهد بود، عنوان کرد: برای اجرای اصلاحات هندسی این دو میدان همکاری لازم از سوی راهنمایی و رانندگی نیاز است.

عضو شورای شهر همدان با اعلام اینکه پروژه پیاده‌راه‌سازی دو خیابان بوعلی و اکباتان پس از اخذ مصوبه کمیته حمل و نقل و ترافیک اجرایی شود، گفت: تمام جزئیات در طرح پیاده‌راه سازی دیده شده تا طرح به طور کامل اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای دو تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم و شهید قهاری به‌ترتیب 17 و 53 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری همدان تلاش شد تا با هزینه‌های پایین و اصلاح مهندسی، ترافیک چهارراه سعیدیه روان‌سازی شود.

وی از معاون شهردار همدان و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان خواست ایمن سازی و اجرای پل عابر پیاده چهارراه سعیدیه انجام شود تا مردم پروژه اصلاح هندسی این تقاطع تا روزهای آینده به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل ترافیک شورای شهر همدان اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و سبب صرفه‌جویی لازم در هزینه‌های شهرداری همدان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز