خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر همدان مطرح کرد:

سلب اعتماد شهروندان همدانی از شهرداری

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۷۷۱

عضو شورای شهر همدان گفت: شهروندان همدانی از شهرداری همدان سلب اعتماد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از همدان، عضو شورای شهر همدان امروز در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه شهروندان از شهرداری همدان سلب اعتماد کرده‌اند و گفت: تخفیفات شهرداری در زمینه عوارض باید از ابتدا تا پایان سال مشخص شده و شهرداری مقطعی در این زمینه به دنبال مصوبات شورای شهر همدان نباشد.

محمدرضا الیاسی افزود: اگر شهرداری همدان پول و اعتبار دارد تمامی پروژه‌ها را اجرایی کند در غیر این صورت باید براساس اولویت‌بندی انجام شده عمل کند نه اینکه حقوق کارکنان شرکتی شهرداری را برای اجرای پروژه‌ها کاهش دهد.

الیاسی بیان کرد: اولویت‌بندی پروژه‌های شهرداری همدان در ابتدای سال انجام شده و شهرداری باید بر اساس این اولویت‌بندی اقدامات را اجرایی کند.

عضو شورای شهر همدان اظهار داشت: در دفترچه تعرفه عوارض شهرداری همدان نزدیک به 50 بند درآمدزا دیده شده است ولی شهرداری همدان به این موضوع توجهی ندارد.

وی بیان کرد: ساختمان‌های نیمه‌کاره بسیاری در سطح شهر همدان وجود دارد که به سبب ترس مالک از بالا بودن هزینه تمدید پروانه آنها را رها کرده‌اند ولی شهرداری با ارائه تخفیف به عوارض تمدید پروانه، می‌تواند ضمن درآمدزایی این پروژه‌ها را نیز تعیین تکلیف کند.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان نیز در این جلسه بیان کرد: افزایش پارکینگ برای واحدهای تجاری 50 متری سبب فشار بر مردم و رکود در زمینه ساخت و ساز می‌شود که کمیسیون ماده 5 باید در این زمینه تجدیدنظر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز