خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان:

اقتصاد مقاومتی اجرایی شود برای همیشه روزنه آسیب پذیری را بسته‌ایم

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان، با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی شود برای همیشه روزنه آسیب پذیری را بسته‌ایم، گفت: باید برای تحقق اقتصادمقاومتی برنامه داشت.

به گزارش ایلنا از همدان؛ رضا قیاسی امروز در دومین گردهمایی دبیران اقامه نماز ادارات و دستگاه‌های دولتی استان همدان با بیان اینکه  اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه همگانی است و امسال که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و رهبری تکلیفی بر دوش تمام مسئولان گذاشتند باید بیشتر به این امر توجه کرد، افزود: عمده تکلیف پرداختن به این مسئولیت است و کسی نمی‌تواند بگوید من مومن و انقلابی هستم اما در حوزه‌های دیگر کار نکند و بگوید اقتصاد مقاومتی کار فردی دیگر است.

وی با تاکید بر اینکه اگر اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم برای همیشه روزنه آسیب پذیری را بسته ایم، گفت: اقتصاد مقاومتی پیش روی همه کسانی است که انقلاب را دوست دارند و همه باید پای کار بیایند چرا که تحقق آن کار یک دستگاه و یک قوه نیست.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و در این راستا برنامه ریزی داشته باشیم، گفت: آغوشمان برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است.

قیاسی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید استکبار به دنبال این بود که انقلاب را در نطفه خفه کند زیرا ماموریت ما تنها نجات مسلمانان نیست بلکه نجات و سعادت بشریت است، عنوان کرد: اسلام به دنبال نجات بشریت است اما استکبار دنبال این بود که چراغ هدایت را خاموش کند.

وی با بیان اینکه در یک طرف با اسلام شیطانی و آمریکایی مواجه هستیم و در یک طرف با اسلام ناب محمدی که خروجی اسلام آمریکایی داعش و خروجی اسلام ناب محمدی رافت است و وقتی خرگوشی را در حالت زنده بیهوش می‌کنند تا تشریح کنند جامعه عکس العمل نشان می‌دهد، گفت: این عمل نشان از رحمانیت اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته‌ای به دنیا ثابت کردیم برای جهان تهدید نیستیم، افزود: به دنیا نشان دادیم جز دست دوستی نخواهیم داد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه از لحاظ علمی بعد از فارغ شدن از جنگ ۲ درصد سهم تولید علم جهان در اختیار ایران است و از لحاظ فرهنگی نیز نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی نشان داد ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد کما اینکه از لحاظ امنیتی ایران، امن‌ترین کشور منطقه است، گفت: ایران حتی به امنیت کشورهای دیگر کمک می‌کند اما فقط از لحاظ اقتصادی لنگ میزند.

کد خبر : ۳۸۱۱۹۹