خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان همدان:

درمان درد فقرا و نیازمندان تنها تکلیف کمیته امداد نیست

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۴۳۷

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: درمان درد فقرا و نیازمندان تنها تکلیف کمیته امداد نیست چرا که این نهاد انقلابی بضاعت چنین اقدامی را ندارد.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیرکل کمیته امداد استان همدان شب گذشته در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) ضربه‌گیر فشارها و هجمه‌های مختلف است، تصریح کرد: سرریز تمام شاخص‌ها و آسیب‌های اجتماعی بر روی کمیته امداد است که مدیریت آن به تنهایی از عهده این نهاد برنمی‌آید.

پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های نیازمند در برخی از شب‌های ماه رمضان سفره مناسبی برای گرفتن روزه ندارند، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان هر شب ایتام استان همدان را اطعام می‌کند که امیدواریم اصناف نیز در این امر مشارکت داشته باشند.

ترکمانه با بیان اینکه بازاریان به سبب زندگی با مردم از وضعیت نیازمندان مطلع هستند، تصریح کرد: درمان درد فقرا و نیازمندان تنها تکلیف کمیته امداد نیست چرا که این نهاد انقلابی بضاعت چنین اقدامی را ندارد.

وی با اعلام اینکه تنها پناه و ملجا کمیته امداد امام خمینی(ره) خیرین و بازاریانی هستند که همیشه مدیون آنها هستیم، گفت: همیشه نیازمند مساعدت ویژه بازار برای حمایت هستیم تا بتوان این بار سنگینی که بر دوش داریم را به سلامت به مقصد برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان بیان کرد: برخی از نیازهایی که به کمیته امداد ارجاع داده می‌شود اگر به موقع و درست پاسخ داده نشود تبعات و آسیب‌های جدی آن دامن‌گیر جامعه می‌شود که بازاریان نیز ممکن است از آن طریق متضرر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز