خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشترکان آب‌و‌فاضلاب همدان:

دستورالعملی برای افزایش آب‌بها ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۲۴۹

سعید عبدالله‌زاده گفت: برنامه‌ و دستورالعملی برای افزایش آب‌بها ابلاغ نشده و البته افزایش قیمت آب‌بها برای امسال پیش‌بینی نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب همدان امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه الگوی مصرف آب در همدان 18 مترمکعب در ماه است، افزود: مشترکانی که در ماه بیشتر از 36 مترمکعب آب مصرف کنند، پرمصرف شناخته می‌شوند و براین اساس 4 درصد از مشترکان معادل 16 هزار مشترک همدانی پرمصرف هستند.

سعید عبدالله‌زاده اظهار داشت: مشترکانی که 2 برابر الگوی مصرف آب استفاده می‌کنند به‌عنوان مشترک پرمصرف شناسایی می‌شوند

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب همدان از خطای ۳ تا ۴ درصدی اندازه‌گیری در کنتورهای خراب همدان خبر داد و گفت: ۶۵ هزار مشترک پرمصرف در همدان شناسایی شد.

عبداله زاده با اعلام اینکه پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معیار شناسایی مشترکان پرمصرف نیز تغییر کرد، گفت: براساس این تغییر مشترکانی که بیش از 20 مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند پرمصرف شناخته می‌شود که تعداد این مشترکان به 65 هزار فقره می‌رسد.

عبدالله زاده با اعلام اینکه در استان همدان از 404 هزار کنتور موجود 8 و هزار و 500 کنتور خراب هستند، گفت: سال گذشته 4 و 600 دستگاه کنتور در همدان تعویض شده و امسال نیز تلاش بر افزایش این میزان است.

وی مانده مطالبات شرکت آب و فاضلاب همدان را 7 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر سرانه تولید آب در استان‌همدان 230 تا 240 لیتر در شبانه روز و سرانه مصرف 180 لیتر در شبانه روز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز