خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و توسعه شرکت آبفار همدان:

شبکه توزیع آب شرب روستایی در تویسرکان اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۲۴۱

معاون طرح و توسعه شرکت آبفار از آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب شرب روستای کارخانه از توابع تویسرکان خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از همدان،حسن‌عبادی مجد امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع آبرسانی «کارخانه» تویسرکان سه روستای کارخانه، قصبستان و قشلاق پوست شوران را زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار داده است.

وی با بیان اینکه عملیات آبرسانی این مجتمع به طول 10 کیلومتر و با 280 میلیون تومان در حال اجراست، افزود: در حال حاضر عملیات فنی این مجتمع شامل مخزن این پروژه که قبلاً ساخته شده است.

 عبادی مجد ادامه داد: پنج کیلومتر از شبکه آبرسانی تکمیل شده و تاکنون حفر یک چاه مکانیکی در این مجتمع انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد کار تکمیل و تجهیز این مجتمع انجام شده است، گفت: 20 درصد کار باقیمانده نیز ظرف سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان ادامه داد: قرار است این مجتمع بهمن‌ماه امسال به صورت رسمی به بهره‌برداری برسد که با تجهیز دو حلقه چاه در مجتمع آبرسانی کارخانه آب آشامیدنی و بهداشتی سه روستای تویسرکان به صورت کامل تأمین می‌شود.

این مسئول در خصوص مجتمع آبرسانی «لاویان» در این شهرستان نیز که شامل دو فاز است، تصریح کرد: در فاز نخست این مجتمع 16 کیلومتر شبکه آبرسانی، سه کیلومتر خط انتقال و حفر یک حلقه چاه انجام شده که فقط عملیات تجهیز چاه در این مجتمع باقیمانده است.

عبادی‌مجد با بیان اینکه فاز نخست این مجتمع سه روستای لاویان، جوادیه و کمان‌گران را در آینده نزدیک آبرسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: فاز دوم مجتمع آبرسانی لاویان نیز روستاهای مرادآباد، قلعه‌نو و گاوخوران را آبرسانی خواهد کرد.

وی از فنس‌کشی اطراف مخزن ایستگاه پمپاژ به طول 160 کیلومتر در روستای جوادیه خبر داد و افزود: اعتبارات این مجتمع‌های آبرسانی در تویسرکان از سوی صندوق توسعه ملی و مجتمع‌های آبرسانی در سطح ملی تأمین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز