خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان:

همدان در نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست با قوت ظاهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۹۴۲

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان اعلام کرد: همدان در نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست با قوت ظاهر می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان محمدرضا محمدی با بیان این مطلب در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه در اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان بیان کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از 6 تا 9 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود و استان همدان در این نمایشگاه حضور پر رنگ خواهد داشت.

محمدی از واحدهای صنعتی و خدماتی ، شرکت های دانش بنیان و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه محیط‌زیست استان همدان خواست تا باتفاق اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در نمایشگاه غرفه دایر کنند.

وی گفت: برنامه ریزی برای جلب مشارکت مشاغل سبز برای حضور فعال در نمایشگاه، استفاده از المان‌های محیط زیستی، توجه به مدیریت سبز و دعوت از مسئولان و گروه های موثر استان برای بازدید از نمایشگاه و غرفه های استان همدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

 در این جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه در اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز