خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران خبر داد:

تعویق ۵ ماه ازحقوق ۱۵۰ کارگر آدنیس در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۶

چکیده: «کارخانه آدنیس در شهر مشهد که یکی از برندهای باسابقه و قدیمی در صنعت لوازم خانگی کشور است، از فروردین ماه سال جاری ۵ ماه از حقوق ۵۰ کارگر رسمی و ۱۰۰ کارگر قرار دادی را پرداخت نکرده است.»

نماینده کارگران کارخانه لوازم خانگی آدنیس در مشهد از تعویق ۵ ماه حقوق کارگران این کارخانه خبر داد و گفت: در شش ماهی که از سال جاری گذشته است، کارگران تنها حقوق مرداد ماه را دریافت کرده‌اند و به این ترتیب حقوق ماههای فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور به کارگران آدنیس پرداخت نشده است.

این کارگر کارخانه آدنیس که نخواست نامش فاش شود در این باره به ایلنا گفت: کارخانه آدنیس در شهر مشهد که یکی از برندهای باسابقه و قدیمی در صنعت لوازم خانگی کشور است، از فروردین ماه سال جاری ۵ ماه از حقوق ۵۰ کارگر رسمی و ۱۰۰ کارگر قرار دادی را پرداخت نکرده است.

این کارگر، مشکلات فعلی کارخانه آدنیس را ناشی از سوءمدیریت عنوان کرد و با اشاره به روی کار آمدن کارفرمای جدید در آغاز سال جاری، افزود: از آغاز سال ۹۲ تا کنون این کارگران فقط مردادماه حقوق گرفته‌اند و حقوق ماههای فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور کارگران پرداخت نشده است.

به گفته، نماینده کارگران کارخانه آدنیس، معوقات بیمه‌ای این کارخانه به اداره تامین اجتماعی مشهد حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، اما با وجود شرایطی که تامین اجتماعی برای فسط بندی معوقات بیمه‌ای و حذف جریمه‌های کارفرمایان در نظر گرفته است، اقدامی جهت پرداخت بدهی صورت نمی‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز