خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت:

تجمع کارگران فولاد زاگرس در مقابل مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۱

چکیده: «بعد از آنکه اعتراض صنفی کارگران فولاد زاگرس روز ۲۶ تیر ماه سال جاری در تهران با وعده تعدادی از نمایندگان مجلس خاتمه یافت و مجلس نیز مصوباتی را برای بازگشت بکار این کارگران و همچنین پرداخت معوقات حقوقی آنان به تصویب رساند، اما اجرای این مصوبات با بی توجهی مسئولان استانی و کارفرمای کارخانه مواجه شد.»

صبح امروز حدود ۱۷۰ نفر از کارگران اخراج شده کارخانه «فولاد زاگرس» در اعتراض به اجرا نشدن مصوبات مجلس در مورد مشکلات کارخانه با سفر به تهران در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده کارگران کارخانه فولاد زاگرس درباره تجمع امروز گفت: بعد از آنکه اعتراض صنفی کارگران فولاد زاگرس روز ۲۶ تیر ماه سال جاری در تهران با وعده تعدادی از نمایندگان مجلس خاتمه یافت و مجلس نیز مصوباتی را برای بازگشت بکار این کارگران و همچنین پرداخت معوقات حقوقی آنان به تصویب رساند، اما اجرای این مصوبات با بی توجهی مسئولان استانی و کارفرمای کارخانه مواجه شد.

او گفت: همچنین این کارگران با آنکه دو حکم قانونی از دادگاه عمومی بخش «سریش آباد» از توابع شهرستان قروه و اداره کار این شهرستان دریافت کرده اند اما کارفرما به هیچ یک از احکام صادره پایبند نیست.

این فعال کارگری در خاتمه خواستار دریافت حقوق قانونی و همچنین جبران خسارت جسمانی و روانی ناشی از محیط کار و عدم اعمال اقدامات حفاظتی ایمنی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز