خبرگزاری کار ایران

در واکنش به بی‌اعتنایی به مطالبات صنفی‌شان:

کارگران کارتن ایران خواستار تغییر مدیر امور اداری کارخانه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۶

چکیده: «علت مخالفت کارگران با حضور این مدیر در کارخانه که منجر به اعتراض کارگران شد، این است که هر زمان که کارگران پی گیر مطالبات صنفی خود همانند افزایش حقوق، طرح طبقه بندی مشاغل و… می‌شدند این مدیر به خواسته‌های آنان بی‌اعتنایی می‌کرده است.»

یک فعال کارگری در غرب تهران از اعتراض صنفی کارگران کارخانه «کارتن ایران» به دلیل آنچه «سوء مدیریت مسئول اداری این کارخانه» عنوان می‌کردند، خبر داد.

«سهراب قنبری» دبیر خانه کارگر غرب تهران درباره اعتراض دیروز کارگران کارتن ایران به ایلنا گفت: روز گذشته جمعی از کارگران قرار دادی و رسمی کارخانه کارتن سازی ایران در اعتراض به سوء مدیریت و بی‌توجه‌ای مدیر اداری به مطالبات صنفی‌شان، اعتراض کردند.
او تعداد کارگران کارخانه را حدود ۳۶۰ نفر ذکر کرد و درتشریح جزئیات این خبر گفت: علت مخالفت کارگران با حضور این مدیر در کارخانه که منجر به اعتراض کارگران شد، این است که هر زمان که کارگران پی گیر مطالبات صنفی خود همانند افزایش حقوق، طرح طبقه بندی مشاغل و… می‌شدند این مدیر به خواسته‌های آنان بی‌اعتنایی می‌کرده است.
به گفته این فعال کارگری در غرب تهران، با ادامه این بی‌توجه‌ای‌ها، کارگران که بار‌ها خواستار تغییر مدیر اداری کارخانه کارتن ایران از مسئولان بالا‌تر شده بودند، دیروز تصمیم به تجمع در مقابل ساختمان اداری کارخانه گرفتند.
قنبری اضافه کرد: تجمع کارگران با پادرمیانی تعدادی از مسئولان و نمایندگانی از شرکت سرمایه گذاری شستا(به عنوان سهامدار اصلی کارخانه) زمانی به پایان رسید که مسئول امور اداری کارخانه را ترک کرد.

دبیر خانه کارگر غرب تهران در خاتمه گفت: در پی تجمع کارگران که ساعت‌ها طول کشید بخش‌های تولیدی کارخانه موقتا تعطیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز