خبرگزاری کار ایران

تجمع روزانه کارگران پلی اکریل همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۴

چکیده: تجمع روزانه کارگران پلی اکریل اصفهان در اعتراض به بی‌پاسخ ماندن مطالبات صنفی همچنان ادامه دارد / این کارگران هر روز صبح و عصر هنگام جایجایی شیفت‌های کاری نیم‌ساعت در محوطه کارخانه جمع می‌شوند.

یکی از کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان از برقراری اجتماعات اعتراضی کارگران این واحد تولیدی در زمان جابه‌جایی شیفت‌های کاری خبر داد.

این کارگر کارخانه پلی اکریل که نخواست نامش فاش شود، به ایلنا گفت: در اعتراض به بی پاسخ ماندن مطالبات صنفی خود روزی دو نوبت در هنگان شورع و پایان کار در محوطه کارخانه تجمع می کنیم.

وی بابیان اینکه این تجمعات اعتراضی هر روز صبح و عصر و در زمان جابجایی شیفت کاری برگزار می‌شود، گفت: به منظور کاهش تنش‌ها در هر نوبت کاری کارگران پلی اکریل هر روز هنگام ورود و خروج به مدت نیم ساعت در داخل محوطه کارخانه حاضر شده و خواسته‌های صنفی خود را مطرح می‌کنند.

به گفته این کارگر پلی اکریل تا این لحظه به هیچ یک از خواسته‌های صنفی آنها از جمله در خواست تشکیل شورای اسلامی کار، توقف سیاست کوچک سازی کارخانه و جابجایی مدیریت ترتیب اثر داده نشده است.

یادآوری می‌شود به دنبال تصمیم مدیرت کارخانه پلی اکریل اصفهان مبنی بر تفکیک بخش های مختلف این واحد تولیدی، کارگران از هشتم آبان ماه گذشته با برپایی اجتماعات اعتراضی در داخل محوطه کارخانه نسبت به این اقدام اعتراض کردند.

معترضان همچنین خواستار احیا مجدد شورای اسلامی در این واحد تولیدی و نظارت این تشکل صنفی بر نحوه انعقاد قراردادهای جدید کار و فعالیت پیمانکار غذاخوری شرکت نیز هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز