خبرگزاری کار ایران

بعد ازگذشت ۱۶ ماه از زمان برگزاری آزمون؛

بلاتکلیفی ۲۵۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۴۳

چکیده: شرکت مخابرات برای جذب این تعداد نیروی انسانی همکاری ندارد و علاوه بر آن مسئولان شرکت ارتباطات سیار که زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران است، قبولی این ۲۵۰ نفر را به رسمیت نمی‌شناسند.

بعد از گذشت بیش از ۱۶ ماه از اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۹۱ شرکت مخابرات ایران، ۲۵۰ نفر از پذیرفته شدگان در رشته ارتباطات سیار هنوز جذب نشده‌اند.

یکی از قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران به ایلنا گفت: بعد از گذشت ۱۶ ماه از زمان بر گزاری آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران، هنوز وضعیت اشتغال ۲۵۰ نفر از قبول شدگان این آزمون در رشته ارتباطات سیار مشخص نیست.

او در شریح جزئیات این خبر گفت: شرکت مخابرات ایران در شهریور ماه سال ۹۱ آزمونی را بعد از حدود ۱۰ سال برای اشتغال۲۵۰۰ نفر در دو رشته ارتباطات سیار و مخابرات استانها به صورت سراسری بر گزار کرد که در ‌‌نهایت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر پس از طی مراحل مصاحبه و ارائه مدارک در رشته مخابرات استان‌ها جذب شدند.

او گفت: از بین پذیرفته شدگان، ۲۵۰ نفر نیز که در رشته ارتباطات سیار پذیرفته شده بودند هنوز بلاتکلیف بوده و شرکت مخابرات در زمینه استخدام آنان کوتاهی می‌کند.

او گفت: این پذیرفته شدگان(در رشته ارتباطات سیار) در پی چندین مرحله پی گیری، بالاخره توانستند شرکت مخابرات را در اسفند ماه سال ۹۱ وادار به دعوت از پذیرفته شدگان برای مصاحبه حضوری کند.

این فرد که به نمایندگی از سایر پذیرفته شدگان سخن می‌گفت در ادامه اظهار داشت: در مصاحبه مذکور هیچ مدرک و نشانی از مصاحبه شونده اخذ نشد که این موضوع علاوه بر آنکه موجب نگرانی مصاحبه شوند گان شد، تایید می کرد مصاحبه مذکو نمایشی است.

به گفته وی، باخره شرکت ارتباطات سیار بعد از پی گیری و نامه نگاری‌های این ۲۵۰ نفر، پذیرفت لیست نهایی قبول شدگان رشته ارتباطات سیار را در آخرین روزهای سال ۹۱ اعلام کند.

او افزود: مسئولان شرکت مخابرات بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان، وعده دادند که بعد از سپری شدن ایام تعطیلات نوروز(۹۲)، این تعداد پذیرفته شده در شرکت مخابرات شاغل می شوند، اما بعد از گذشت ۱۰ ماه از سال ۹۲ این وعده هنوز محقق نشده و هنوز این ۲۵۰ نفر که نیازمند شغل برای تامین معاش هستند، استخدام نشده‌اند.

او گفت: شرکت مخابرات برای جذب این تعداد نیروی انسانی همکاری ندارد و علاوه بر آن مسئولان شرکت ارتباطات سیار که زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران است، قبولی این ۲۵۰ نفر را به رسمیت نمی‌شناسند.

او در پایان گفت: اعلام بی‌نیازی از جذب این ۲۵۰ نفر در حالی از سوی مسئولان شرکت مخابرات کشور مطرح می شود که پذیرفته شدگان منتظر، متوجه استخدام تعدادی خارج از لیست قبولی‌ها در شرکت مخابرات شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز