خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در خانه کارگر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۱۳۸

مراسم سوگواری اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به میزبانی خانه کارگر قائمشهر وبا حضورجامعه کارگری و بازنشستگان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم در محل حسینیه خانه کارگر شهرستان قائمشهر و به همت تشکیلات خانه کارگر مازندران، مرکز فرهنگی و دارالقرآن، هیات شهدای کارگر، کانون بازنشستگان و اتحادیه زنان خانه کارگر استان برگزار شد و جمعی از مسئولان از جمله معاون فرماندار و رئیس اداره تعاون و کار قائمشهرحضور داشتند.

درابتدای این مراسم، حجت الاسلام دارایی (رئیس حوزه علمیه محمدیه شهرستان قائمشهر) با تشریح نقش موثر امام سجاد (ع) و حضرت زینب در تببین و روشنگری جامعه آن روز و جلوگیری از هرگونه انحراف افکار؛ بر لزوم هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه ایرانی در شرایط فعلی و اطاعت از ولی فقیه زمان در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب تأکید نمود.

در ادامه این مراسم نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ) ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و قدر دانی از حضور پرشور کارگران و بازنشستگان در مراسمات و پیاده‌روی اربعین حسینی در این شهرستان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و حضور آحاد مردم ازجمله کارگران شریف به پیروزی رسید و امروز به رغم توطئه‌های گوناگون؛ با شعار «هیهات مناالذله» به پیروی از راه پر افتخار امام حسین علیه السلام ایستاده‌ایم و پشتیبان نظام و رهبری هستیم.

دریابیگی تصریح کرد: برای حفظ و حراست از نظام و انقلاب در این سال‌ها خونهای بسیاری داده‌ایم و امروز اگر با سربلندی زندگی می‌کنیم حاصل مجاهدت و از جان گذشتگی مدافعان حرم و سربازان وطن است.

او گفت: کارگران و بازنشستگان هشیارند و با وجود تمام مشکلات، اجازه نخواهند داد مطالباتشان مورد سوءاستفاده دشمنان نظام قرار گیرد. ما پیرو رهبری و عاشق و وفادار به نظام و انقلاب هستیم.

دریابیگی با اشاره‌ به مشکلات کارگران و بازنشستگان، خواستار توجه بیشتر دولت و مسئولان مربوطه برای حل موانع و مشکلات فراروی این دو قشر شریف و نجیب شد.

گفتنی است؛ مراسم سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان؛ حضرت امام حسین علیه السلام با شکوه و در فضایی معنوی برگزار شد و تنی چند از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصایب آن حضرت و خاندان ایشان پرداختند.

 مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه؛ ۲۰ لغایت ۲۲ شهریور ازساعت ۱۷ تا ۱۸ در محل حسینیه خانه کارگر قائمشهر واقع درخیابان کارگر؛ یاس ۱۹ - کوچه شهید خوش رویی- برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز