خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار شرکت واحد:

وقفه‌ای در انتخابات شورای شرکت واحد ایجاد نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۵۹

چکیده: عضو شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از دستور توقف و یا ابطال روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی سامانه منطقه یک این مجموعه خدماتی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

عضو شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از دستور توقف و یا ابطال روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی سامانه منطقه یک این مجموعه خدماتی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

«رحیم عباسی» در این باره به ایلنا گفت: به دلیل وجود برخی شائبه‌ها مربوط به وقوع تخلف در روند برگزاری انتخابت شوراهای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، برگزاری انتخابات این تشکل رسمی کارگری تاکنون با وقفه‌هایی مواجه بوده است اما تا آنجایی که اطلاع داریم از وزارت کار هیچ دستوری در خصوص توقف و یا بازنگری روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار در ۹ منطقه و سامانه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه صادر نشده است.

به گفته عباسی، یکی از این شائبه‌ها تخلف مربوط به وجود آراء تکراری در صندوق اخذ رای برای انتخاب نماینده کارگران در هیات بررسی صلاحیت نامزدان حضور در شورای اسلامی کار بوده است.

به گفته عباسی ادعای وجود آراء تکراری در حالی است که این انتخابات با حضور بازرسان ادار کل کار تهران و بر اساس لیست حضور و غیاب کارگران حاضر در روز اخذ رای انجام شده است.

وی افزود: با وجود پیگیری‌ها تا این لحظه هنوز صحت این تخلف اثبات نشده‌ است و بنابراین پیش بینی می‌شود که چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان ماه جاری برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار در مناطق مختلف شرکت واحد خاتمه یابد.

به گفته عباسی تا این لحظه اداره کل کار استان تهران نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در شورای اسلامی کار سامانه‌های ۵،۷ و ۱۰ را اعلام کرده است و نتایج صلاحیت دواطلبان سایر مناطق و سامانه‌ها بصورت تدریجی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز