خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران پلی اکریل آخرین وضعیت این کارخانه را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۸۰

«در جلسه اخیر کمسیون کارگری شهرستان مبارکه راجع به توقف سیاست کوچک سازی کارخانه(SBU)، اجرای قانون طبقه بندی مشاغل، بهبود کیفیت غذای رستوران و افزایش مدت قرارداد کارگران پلی اکریل صحبت شد».

دبیر شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان از حضور قائم مقام مدیر عامل در این واحد تولیدی خبر داد که به اعتراض صنفی کارگران منجر شد.

«علیرضا خرمی» دراین باره به خبرنگار ایلنا گفت: اعتراض امروز کارگران پلی اکریل پس از آن صورت گرفت که قائم مقام مدیر عامل برای شرکت در جلسه مدیران نواحی پلی اکریل به کارخانه آمده بود.

به گفته این فعال کارگری، بی‌اعتنایی به خواسته‌های صنفی و قانونی کارگران علت این اعتراض است چنانچه در آبان ماه سال ۹۲ نیز رسیدگی به این موضوع به عنوان یکی از خواسته‌های صنفی ده‌گانه کارگران پلی اکریل اصفهان مطرح شده بود.

این مقام شورایی افزود: در نتیجه این اعتراضات بود که ورود این شخص کمرنگ شده بود.

خرمی بابیان اینکه حدود ۳۰۰ کارگر نسبت به این مساله معترض بودند، افزود: در ‌‌نهایت این تجمع با وساطت شورای اسلامی کار خاتمه یافت و پس از آن جسله مشترکی با حضور اعضای شورای اسلامی کار، مدیرعامل و مدیر منابع انسانی کارخانه برگذار شد.

وی همچنین با اشاره به جلسه‌ای که یکشنبه هفته جاری(۱۷ فروردین) در کمیسیون کارگری شهرستان مبارکه و با حضور اعضای شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان مدیرعامل این واحد تولیدی، فرماندار، رئیس اداره کار و… برگزار شد، تصریح کرد: توقف سیاست کوچک سازی کارخانه(SBU)، اجرای قانون طبقه بندی مشاغل، بهبود کیفیت غذای رستوران و افزایش مدت قرارداد کارگران از محورهای گفتگو در این جلسه بود.

این فعال صنفی در ادامه بیان کرد: مدیرعامل در این جلسه تاکید کرد سیاست کوچک سازی به طور کامل متوقف شده است، کیفیت غذای رستوران بهبود پیدا می‌کند و مدت قرارداد کارگران از ۳ تا ۶ ماه افزایش می‌یابد. همچنین اجرای قانون طبقه بندی مشاغل به نظر کار‌شناسی اداره کار مبارکه منوط شد.

دبیر شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان در پایان با تاکید بر شفاهی بودن مذاکرات جلسه کمیسیون کارگری، اظهار کرد: آنطور که گفته شده است صورتجلسه کمیسیون کارگری طی روزهای آینده در اختیار حاضرین قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز