خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا:

شهردار مریوان قول پرداخت معوقات حقوقی کارگران را داد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۸۵

«کارگران شهرداری مریوان تنها حقوق مردادماه را دریافت نکرده‌اند و ما تلاش داریم تا هفته آینده این معوقات را پرداخت کنیم.»

شهردار مریوان اعلام کرد: حقوق معوقه ۳۴۰ نفر از کارگران شهرداری مریوان تا هفته آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنکار ایلنا، بیش از ۳۰۰ نفر از کارگران شهرداری مریوان ظرف چند روز گذشته به تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزد و دیگر مزایای شغلی خود(همچون اضافه‌کار) اعتراض داشتند.

«فواد کریمی» شهردار مریوان پاسخ به خبرنگار ایلنا گفت: کارگران شهرداری مریوان تنها حقوق مردادماه را دریافت نکرده‌اند و ما تلاش داریم تا هفته آینده این معوقات را پرداخت کنیم.

شهردار مریوان با اشاره به این‌که در دوره‌های قبل از ریاست وی این مطالبات تا سقف ۴ ماه نیز می‌رسید، گفت: اما هم‌اکنون کارگران تنها یک‌ماه تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزد دارند.

کریمی در تشریح بروز معوقات حقوق و دستمزد کارگران گفت: شهرداری‌های کشور اغلب با مشکلات مالی روبه‌رو هستند و مجبورند تا با تاخیر در پرداخت‌های مزدی کارگران و کارمندان «زمان لازم» برای حل مشکلات را فراهم آورند.

وی با بیان این‌که دلیل دیگر تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزد کارگران «تضمین بابت ماشین‌آلات در اختیار کارگران شهرداری» است، ادامه داد: تاخیرات پرداخت حقوق و دستمزد روال عادی شهرداری‌های کشور است.

شهردار مریوان با تاکید بر این‌که قرادادهای تمامی کارگران شهرداری مریوان منطبق بر قانون کار است، در خاتمه گفت: تمامی کارگران شهرداری مریوان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی بوده و از مزایای غیر نقدی چون بن کارگری و… برخوردار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز