خبرگزاری کار ایران

۲۵۰ کارگر شهرداری منطقه یک اهواز ۳ ماه حقوق نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۲۷

شرکت پیمانکاری «مروارید درخشان» حدود ۲۵۰ کارگر خدماتی در منطقه یک اهواز دارد که پرداخت حقوق آنان سه ماه به تاخیر افتاده است.

یکی از کارگران خدمات شهری منطقه یک اهواز از تعویق سه ماه حقوق ۲۵۰ کارگر، به دلیل کمبود منابع مالی خبر داد.

این کارگر خدماتی شهری اهواز که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «مروارید درخشان» کار می‌کند، به ایلنا گفت: شرکت پیمانکاری «مروارید درخشان» حدود ۲۵۰ کارگر خدماتی در منطقه یک اهواز دارد که پرداخت حقوق آنان سه ماه به تاخیر افتاده است.

او با بیان اینکه معوقات حقوقی این تعداد کارگر مربوط به ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال جاری می‌شود، درباره سایر مطالبات کارگران افزود: با وجود تعویق سه ماه حقوق در سال جاری، سنوات، عیدی و پاداش سال گذشته کارگران نیز هنوز به آنان پرداخت نشده است.

وی افزود: تاخیر در پرداخت حقوق قانونی کارگران خدماتی باعثشد روز گذشته(۴مهر ماه) جمع زیادی از کارگران در مقابل ساختمان شهرداری منطقه یک اهواز دست به تجمع بزنند.

به گفته این کارگر؛ تاخیر در پرداخت صورت وضعیت‌های مالی شرکتهای پیمانکاری زیرمجموعه شهرداری اهواز، عامل اصلی تعویق حقوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز است.

این کارگر خدماتی شهرداری اهواز با بیان اینکه کارگران به دلیل نداشتن امنیت شغلی و ترس از اخراج قدرت بیان مشکلاتشان را ندارند و در صورت اعتراض تهدید به اخراج می شوند، افزود: پیش از این نیز در تاریخدهم آذر ماه سال گذشتهحدود ۴۰ نفر از کارگران خدماتی شهرداری منطقه یک اهواز در اعتراض به قرادادهای غیر قانونی کار و ۵ ماه حقوق معوقه، تجمع کرده بودند.

[تصاویر از تجمع دیروز کارگران شهرداری اهواز]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز