خبرگزاری کار ایران

ادامه مذاکرات کارگران معدن سنگرود با مقامات دولتی به دوشنبه موکول شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۸۲

«مذاکرات صبح امروز نمایندگان کارگران با مسئولان دولتی در پی تصمیم هیات دولت مبنی بر پیگیری این موضوع از طریق وزارت کار بوده است.»

ادامه مذاکرات نمایندگان کارگران معدن سنگرود(البرز غربی) با شماری از مسئولان دولتی برای رسیدگی به مطالبات کارگران به دوشنبه هفته آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان کارگران معدن سنگرود صبح امروز(پنج شنبه ۱۰ مهر) با معاون سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مدیر حراست این مجموعه و معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در تهران تشکیل جلسه دادند.

بر اساس این گزارش، طرفین در این جلسه تصمیم گرفته‌اند مذاکرات را از دوشنبه هفته آینده و بعد از تعطیلات عید قربان از سر بگیرند.

صد‌ها کارگر معدن سنگرود به انحلال غیرقانونی این واحد معدنی و پرداخت نشدن حقوقشان طی سه ماه گذشته معترض‌اند.

گفتنی است کارگران معدن سنگرود پس از شش روز اعتصاب و در واکنش به بی‌توجهی مسئولان استانی به مطالباتشان از روز یکشنبه ۶ مهر به تهران سفر کردند.

این کارگران طی چهار روز اقامت در تهران تجمعاتی اعتراضی در مقابل وزارت کار، سازمان توسعه و نوسازی معادن و مجلس برگزار کردند.

آنان با دریافت قول مساعد از وزیر صنعت برای بررسی این موضوع در جلسه دیروز هیات دولت به محل زندگیشان در شهرستان رودبار بازگشتند اما ۳۰ نفر از نمایندگان آنان برای پی‌گیری مطالباتشان در تهران مانده‌اند.

مذاکرات صبح امروز نمایندگان کارگران با مسئولان دولتی در پی تصمیم هیات دولت مبنی بر پیگیری این موضوع از طریق وزارت کار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز